دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1398 - 17:40
طی حکمی از سوی مختاری؛

مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب شد

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با صدور حکمی، حسین قاضی‌زاده را به‌عنوان مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب کرد.
کد خبر : 400162
8Q8A3614.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، محمدحسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با صدور حکمی، حسین قاضی‌زاده را به‌عنوان مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب کرد.


در حکم قاضی‌زاده آمده است: با عنایت به‌مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده، جناب‌عالی را به‌عنوان «مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست» دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب می‌کنم. رجای واثق دارم با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای سطح پاسخگویی و شفافیت فعالیت‌ها در این حوزه خواهیم بود و انتظار دارم با عزم جهادی و حضور مداوم و دقت نظر و رعایت وجدان کاری و اخلاق اجتماعی که اقتضای فرهنگ تقریبی است، در کوتاه‌ترین زمان در خصوص رفع نقایص موجود اقدام کنید و با پیگیری دقیق مصوبات هیئت امنا و هیئت رئیسه و انجام برنامه‌ریزی مناسب برای حصول نتایج مورد انتظار، روند پیشرفت فعالیت‌ها را به این‌جانب مستمراً گزارش دهید.


در ادامه این حکم عنوان‌شده است: از کلیه معاونین و بخش‌های مختلف دانشگاه و شعب، انتظار می‌رود جناب‌عالی را در انجام امور، همراهی و مساعدت کنند. بر خود لازم می‌دانم از زحمات محمدرضا باقری در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کنم. امیدوارم خداوند متعال در این امر مهم و همه امور، شما را مشمول تأییدات و توفیقات خاص خود قرار دهد.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته