دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1398 - 16:58
زارع عنوان كرد:

استفاده از نیروهای انقلابی، استراتژی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: استفاده از نیروهای انقلابی، مؤمن و مسلط بر کار، استراتژی مهم این واحد دانشگاهی است.
کد خبر : 400137
IMG_3931.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، مهدی زارع ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه لارستان با تشریح وظایف خطیر دانشگاهیان گفت: وظیفه انقلابی و اخلاقی دانشگاهیان و نیروهای فعال بسیج اساتید، تربیت نیروهای خوش‌فکر، انقلابی و متعهد به عملیاتی‌كردن منویات مقام معظم رهبری و به‌ویژه تأكیدات ایشان درباره بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه است.


وی افزود: هیاهوی دشمن و در رأس آنان ایالات‌متحده آمریكا، نشان‌دهنده ضعف و ناتوانی آنان در مواجهه با ایران اسلامی است كه مثال عینی آن، سردرگمی آنان در واكنش به‌حق جمهوری اسلامی در حفظ حریم هوایی خود و انهدام پهپاد فوق‌پیشرفته جاسوسی آمریكا برای تمام جهانیان آشکار شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با بیان این موضوع كه امروز، جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و اقتدار است، اظهار كرد: مخالفان و معاندان نظام در ضعیف‌ترین حالت تاریخی خود قرار دارند و اقدامات خصمانه آنان در ضعف و استیصال در اتخاذ تصمیمات راهبردی کاملاً مشهود است.


مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در بخش دیگری از سخنان خود عملكرد دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج اساتید در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب را تشریح كرد و گفت: مدیریت كلان دانشگاه آزاد اسلامی با روحیه بسیجی و انقلابی در حفظ دستاوردهای انقلاب و تحكیم مبانی ارزشی نظام بسیار ساعی بوده و در این راستا با هیچ شخصی مماشات و تعارفی ندارد.


زارع با تأکید بر این نكته كه استفاده از نیروهای انقلابی، مؤمن و مسلط بر کار، استراتژی مهم دانشگاه آزاد اسلامی لارستان است، بیان كرد: امید است با تدابیر اتخاذشده، نیروهای جوان و انقلابی در مصدر فعالیت‌های اجرایی قرار گرفته و راه برای ارائه اندیشه‌های ارزشی در چارچوب ارزش‌های الهی باز شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با قدردانی از مواضع صریح فرمانده سپاه لارستان در دفاع از ارزش‌های انقلاب گفت: به طور قطع مواضع صریح و شفاف وی در جریان‌شناسی سیاسی و اجتماعی برای جامعه لارستان بسیار مفید بوده و انتظار می‌رود این رویكرد در ترسیم خط‌مشی پیش رو، منجر به تحرك و فعالیت‌های انقلابی بیشتر شود.


در این دیدار، فرمانده سپاه لارستان با تشكر از فعالیت‌های انجام‌شده بیان كرد: آینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان روشن است و با جدیت و اهتمام بیشتر، راه را برای فعالیت‌های عالمانه‌تر باز خواهد كرد.


امیر جاهدی با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: این‌جانب آماده همکاری‌های بیشتر با دانشگاه آزاد اسلامی لارستان بوده و خود را متعلق به این خانواده بزرگ می‌دانم.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته