دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1398 - 17:06
زارع عنوان کرد:

رفع معضلات آموزشی با امتحانات هدفدار در طول ترم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد  لارستان گفت: اگر بتوانیم در كنار تشكیل كلاس‌های مناسب در طول ترم، امتحاناتی هدفدار برگزار كنیم، معضلات آموزشی برطرف می‌شود.
کد خبر : 398603
IMG_3692.JPG

مهدی زارع در جریان بازدید از نحوه برگزاری امتحانات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد  لارستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لارستان با قدردانی از كاركنان خدوم حوزه آموزشی و اداری دانشگاه كه در برگزاری امتحانات پایان ترم مشاركت دارند، اظهار کرد: وظیفه همه ماست كه آموزش دانشگاه را از اول تا پایان به‌صورت یكنواخت، مداوم و جدی پیش برده و در ارتقای سیسم آموزشی ساعی و كوشا باشیم.


وی با بیان این موضوع كه بخش مهمی از سیستم آموزش، برگزاری امتحانات است، گفت: اگر بتوانیم در كنار تشكیل كلاس‌های مناسب و منظم آموزشی در طول ترم، امتحاناتی ضابطه‌مند و هدفدار برگزار كنیم، شاهد رفع معضلات آموزشی خواهیم بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان اینکه شرایط مناسبی را برای رشد علمی و پژوهشی دانشجویان فراهم كرده‌ایم، افزود: نقش شما همكاران در برگزاری امتحانات بسیار حساس و تأثیرگذار است.


زارع بیان كرد: همانگونه كه استادان در زمان تدریس با استفاده از شیوه‌های علمی، زمینه‌های شكوفایی استعدادهای دانشجویان را فراهم می‌کنند؛ شما نیز به وسیله روش‌های‌ منطقی و محترمانه كه با تكریم دانشجویان همسو است و این امتحانات را برگزار كرده و فرآیند تعلیم  را تكمیل كنید.


وی متذكر شد: همه ما باید در كنار این موضوع كه آیین‌نامه‌ها و مقررات آموزشی را جدی گرفته و مانع از بروز تخلفات احتمالی در برپایی امتحانات بشویم؛ وظیفه داریم مانند گذشته به دانشجویان خود احترام گذاشته و مانع شویم كه فرزندان ما در شرایط نامناسبی در این امتحانات شركت كنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  واحد لارستان این زمان را برای دانشجویان حساس دانست و افزود: از همه همكاران دلسوز این واحد دانشگاهی می‌خواهم تا امكانات ایاب و ذهاب دانشجویان و سایر مسائل رفاهی فرزندان‌مان را به نحو شایسته در این روزها فراهم آورند.


به گزارش آنا، زارع در بازدید از مكان‌های مطالعه دانشجویان و گفتگو با كاركنان تداركات و اداری دانشگاه، مواردی را برای رفع مشكلات احتمالی دانشجویان به آنان تذكر داد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
علی مولایی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
۰
سلام اون خانم آخری داره تقلب میکنه .
هلدینگ شایسته