دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1394 - 14:52

چرا کارگران جایگاه‌های سوخت این روزها مهربان‌تر شده‌اند؟!

به تازگی کارگران جایگاه‌های سوخت با مشتریان خیلی مهربان شده‌اند. آنها دیگر اجازه نمی‌دهند مالک خودرو برای سوخت‌گیری از خودرو پیاده شود و خودشان این زحمت را بر عهده می‌گیرند،‌ با این تفاوت که سوخت‌گیری فقط باید با کارت آنها انجام شود.
کد خبر : 40002

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، از وقتی بنزین 700 تومانی موجود در کارت‌ها کم شده و همه از بنزین 1000 تومانی استفاده می‌کنند، کارگران جایگاه‌های سوخت تلاش می‌کنند به مراجعه‌کنندگان به پمپ بنزین بیشتر توجه کنند.


آنها با کارت‌هایی که در اختیارشان است برای خودروها بنزین می‌زنند و این استدلال را مطرح می‌کنند که بنزین زدن با کارت سوخت جایگاه یا مالک ماشین،‌ تفاوتی در قیمت ندارد.


در این زمینه رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت گفت: جایگاه‌داران برای سرعت بخشیدن به روند سوخت‌گیری از کارت‌های خود استفاده می‌کنند.


بیژن حاج‌محمدرضا در گفت‌وگو با خبرنگار آنا افزود: البته برخی از مردم نیز تمایلی به استفاده از کارت‌های شخصی سوخت خود ندارند و معتقدند چون نرخ آزاد سوخت 1000 تومان است، بهتر است کارگر جایگاه برایشان بنزین بزند.


این مقام مسئول با تاکید دوباره بر لزوم جمع‌آوری کارت‌های سوخت اظهار کرد: در پی تک‌ نرخی شدن قیمت بنزین، دیگر لزومی برای استفاده از کارت‌های سوخت نیست و جایگاه‌داران می‌توانند مانند گذشته و به‌ صورت شفاف، بنزین شهروندان را تامین کنند، بدون اینکه وقفه و تاخیری در این کار پیش آید.


وی با تاکید بر اینکه دولت طی سالیان اخیر داده‌های اطلاعاتی خود را تکمیل کرده است و دیگر نیازی به کارت سوخت نیست، تصریح کرد: تمام ورودی و خروجی سوخت‌ جایگاه‌ها مشخص است و تعداد مراجعات نیز از طریق دوربین‌های مداربسته ثبت و کنترل می‌شود، به همین دلیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی می‌تواند به آسانی بر عملکرد جایگاه‌ها و میزان مصرف سوخت نظارت کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته