دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1398 - 16:53
معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار:

جوانان، اصلی‌ترین مهره‌های انقلاب هستند

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: جوانان اصلی‌ترین مهره‌های انقلاب هستند و باید به این قشر برای توانمندشدن و نقش‌آفرینی در جامعه کمک کنیم.
کد خبر : 399887
DSC09573.JPG

محمدصادق صبوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در گرمسار، از برگزاری کارگاه یک‌روزه آموزشی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور علیرضا لادن‌مقدم سرپرست و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این دانشگاه خبر داد.


وی گفت: در این کارگاه یعقوب توکلی عضو هیئت علمی دانشگاه معارف اسلامی قم به اهمیت بازخوانی تاریخ معاصر و بیان آن در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و انقلاب اسلامی ایران را عصر بیرون‌آمدن کشور از ترس برابر غرب برشمرد و درباره بیانیه گام دوم انقلاب صحبت کرد.


معاون دانشجویی فرهنگی و مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با تأکید بر ضرورت مطالعه و درک بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب گفت: در این برهه حساس که دشمنان مقابل نظام اسلامی صف‌آرایی کرده و با اجرای ترفندهای مختلف سعی در ضربه‌زدن به شریان‌های حیاتی کشور دارند، ضرورت مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به آن امری لازم و ضروری است.


وی با بیان اینکه یکی از مباحث مهم در بیانیه گام دوم انقلاب، مقوله افزایش معنویت بین آحاد جامعه است، تصریح کرد: ابتدا باید این معنویت را در خودمان تقویت کنیم سپس آن را بین مردم تسری ببخشیم.


مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب با اینکه محورهای مختلف دارد؛ اما محور مرکزی آن «انقلاب جوان و جوانان انقلابی» است و جوانان، اصلی‌ترین مهره‌های انقلاب هستند و باید به این قشر برای توانمندشدن و نقش‌آفرینی در جامعه کمک کنیم.


صبوری ادامه داد: در عملیاتی‌کردن مباحث بیانیه گام دوم انقلاب باید دانشگاهیان پیشگام باشند، چراکه دانشگاه نماد فرهیختگی جامعه است و تزریق امید، انگیزه و نشاط در جامعه بر عهده دانشگاهیان است.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته