دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1398 - 09:13
رئیس قوه قضائیه:

برخورد جدی با فساد از مهمترین برنامه‌های دستگاه قضائی است

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه حق مردم هرگز نباید دچار آسیب شود، تأکید کرد: اجرای عدالت و برخورد با فساد از برنامه‌های اصلی قوه قضائیه خواهد بود.
کد خبر : 399710
744.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی قضائی با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: یاد شهدای هفتم تیر به ویژه آیت‌الله شهید بهشتی را گرامی می‌داریم و در آغاز هفته قوه قضائیه با آرمان‌های امام تجدید میثاق کردیم و این مراسم فرصتی است تا یک بار دیگر نظرات امام را در راستای تشویل نظام دینی مرور کنیم.


وی افزود: پرچم مبارزه با فساد را امام راحل برافراشت و ۴۰ سال قبل وی به قصد گسترش بایدهای الهی و نهی از پلشت‌ها و زشتی‌ها پرچم اسلام را بلند کردند و از طرفی امام راحل بر دستگاه قضائی تاکید بسیاری داشتند و بندهای مختلف وصیت‌نامه ایشان به اجرای عدالت اشاره کرده بود. از روح امام استمداد می‌طلبیم تا برای همه مدیران دعا کنند تا ما در راستای اهداف ایشان حرکت کنیم و ایشان تأکید بسیاری بر توجه به مشکلات مردم داشتند و ما هم در تلاشیم تا به مردم توجه کنیم.


رئیس قوه قضائیه گفت: رفع اطاله دادرسی، کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضائی، رسیدگی عادلانه به پرونده‌ها و توجه به حقوق عامه مردم و توجه به حق‌الناس از مهمترین برنامه‌های دستگاه قضائی در دوره تحول قوه قضائیه خواهد بود.


وی با بیان اینکه حق مردم هرگز نباید دچار آسیب شود ادامه داد: اجرای عدالت و برخورد با فساد از دیگر برنامه های اصلی قوه قضائیه خواهد بود.


انتهای پیام/۴۱۱۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
۰
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور :
می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند.
تا اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام، منجمله عفاف و حجاب را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
هلدینگ شایسته