دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1398 - 11:05
فرزند شهید صیادشیرازی:

آقازاده‌ها از مسیر غلط گذشته بازگردند

فرزند شهید صیادشیرازی گفت: آقازاده‌ها باید شأن پدر خود و نظام را رعایت کنند و اگر اشکالی هم ایجاد شده؛ بازگشته و مسیر غلط قبل را اصلاح کنند.
کد خبر : 399618
IMAGE635328989931950550.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مهدی صیادشیرازی پیش از ظهر امروز در برنامه «نسل امروز» که از شبکه 5 سیما پخش شد اظهار کرد: تا 17 سالگی حضور شهید صیاد شیرازی را به‌عنوان پدر درک کردم شهید صیاد شیرازی در همه ابعاد انقلاب فعال بود و به‌جز من اقشار مردم از ایشان خاطرات انقلابی خوبی دارند.


وی عنوان کرد: در مورد پدرم همیشه حقیقت را گفته‌ام و شعار نداده‌ام و معیارهایم در این زمینه نیز به تأسی از پدرم همیشه معنوی بوده است که در ازدواج و کار نیز همین ملاک‌های معنوی را اولویت قرار داده‌ام.


فرزند شهید صیادشیرازی ادامه داد: وقتی بنده را با عنوان فرزند شهید صیاد می‌شناسند باید بسیاری از موارد را به‌واسطه ایشان رعایت کنم و امروز قشری که نیاز به توجه دارد تا دچار مشکل نشود همین قشر جوان است که جامعه نیز باید از آن‌ها استفاده کند.


صیادشیرازی مفید بودن برای کشور را مورد اهمیت قرار داد و افزود: نظرم من این است که آقازاده‌ها به دلیل مشغله کاری پدر از نعمت پدری کم‌تر بهره می‌برند که باید این موضوع اصلاح شود و مسئولان تربیت عمیق فرزندان را در زندگی داشته باشند.


وی تأکید کرد: آقازاده‌ها باید شأن پدر خود و نظام را رعایت کنند و اگر اشکالی هم ایجاد شده در مسیر تربیت و عدم کنترل؛ بازگشته و مسیر غلط قبل را اصلاح کنند.


فرزند شهید صیادشیرازی تصریح کرد: برای نسل امروز مهم است که با فرهنگی درست تربیت شود و این نوع تربیت را در زندگی مقام معظم رهبری می‌توانیم مشاهده کنیم که الگوی برای همه آقازاده‌ها باید باشد تا بسیاری از مشکلات به وجود نیاید.


انتهای پیام/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته