دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1394 - 12:10

مهلت ارسال مقاله به همایش ملی تازه‌های سلولی مولکولی تا 12 مهر تمدید شد

ششمین جلسه روسای کارگروه‌های دومین همایش ملی تازه‌های سلولی مولکولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در موسسه فام برگزار شد و اعضا در این نشست درباره بررسی تمدید زمان پذیرش مقالات، آخرین وضعیت کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، با روسای کارگروه‌ها بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر : 39956

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعید ذاکر بستان آباد دبیر علمی این همایش و عضو هیات علمی گروه زیست‌شناسی واحد پرند در این نشست با توجه به برگزاری دومین همایش تازه‌های سلولی و مولکولی در 19 و 20 آبان 1394 آخرین مهلت دریافت مقالات را 12 مهر 94 اعلام کرد و گفت: نتایج داوری مقالات تا 30 مهر 94 از طریق وبسایت همایش به آدرس www.hamayeshpiau2.ir اعلام می‌شود.


مسعود صالحی‌پور دبیر اجرایی همایش نیز به شرح گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: اطلاع‌رسانی همایش با حضور در کنگره میکروب‌شناسی در دانشگاه شهید بهشتی و کنگره رویان در بیمارستان میلاد و همچنین ارسال ایمیل، پیام از طریق سامانه پیامکی به انجمن‌های مربوطه انجام شده است. علاوه بر این سالن‌های سخنرانی و دانشکده‌ها تجهیز شده است.


در این جلسه، همچنین به دلیل هزینه‌های زیاد کارگاه‌های فناوری و اینکه استادان برجسته این حوزه در زمان همایش در خارج از کشور به سر می‌برند، مقرر شد در بخش کارگاه‌های همایش، کارگاه‌های مرتبط با فناوری حذف و به جای آن کارگروه فناوری تقویت شده و با بهترین کیفیت ممکن برگزار شود.



بر اساس مصوبات این جلسه، نمایشگاه تخصصی جنبی همایش، از سوی کمیته اجرایی برگزار خواهد شد و در آن از شرکت‌های مرتبط با تجهیزات پزشکی، فناوران اطلاعات حوزه زیست فناوری، انتشارات دانشگاهی حوزه زیست شناسی، صنایع دارویی و شرکت‌های دانش‌بنیان زیست فناور برای ارائه محصولات دعوت خواهد شد.








دبیرخانه همایش برای شرکت کنندگان امتیازاتی در نظر گرفته که شامل 50 درصد تخفیف برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، 30 درصد دانشجویان دکترا، 20 درصد اعضای انجمن‌های علمی است و به مقالات برتر هر کارگروه جایزه‌ای تعلق خواهد گرفت و همچنین برای دو مقاله برتر بلیت رفت و برگشت کیش و هزینه اقامت به مدت سه روز در نظر گرفته شده است

از دیگر مصوبات این جلسه، می‌توان از موضوع دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای سرمایه‌گذاری و اجرای یک پروژه منتخب در حوزه سلولی و مولکولی نام برد. همچنین قرار شد مجوزهای دریافت شده درباره تخصیص امتیاز ارتقای استادان و نمره پایان‌نامه دانشجویان در وب‌سایت همایش قرار گیرد.


دبیرخانه همایش برای شرکت کنندگان امتیازاتی در نظر گرفته که شامل 50 درصد تخفیف برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد، 30 درصد دانشجویان دکترا، 20 درصد اعضای انجمن‌های علمی است و به مقالات برتر هر کارگروه جایزه‌ای تعلق خواهد گرفت و همچنین برای دو مقاله برتر بلیت رفت و برگشت کیش و هزینه اقامت به مدت سه روز در نظر گرفته شده است.


در حاشیه این جلسه دبیر علمی همایش به همراه تعدای از همکاران واحد پرند از بخش‌های مختلف موسسه آموزشی و پژوهشی فام بازدید کرده و از نزدیک با فعالیت‌های آن آشنا شدند.



ششمین جلسه روسای کارگروه‌های دومین همایش ملی تازه‌های سلولی مولکولی با حضور دکتر سعید ذاکر بستان آباد دبیر علمی همایش، دکتر یوسف شفقتی مسئول کارگروه ژنتیک – بیوشیمی و بیماری‌های متابولیک، دکتر احمد مجد رئیس کارگروه علوم سلولی مولکولی و تکنوینی، دکتر سعید آبرون عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس و مدیر کارگروه سلول های بنیادی- کشت سلول و بافت، دکتر مهدی شکرابی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و مدیر کارگروه میکروبیولوژی- ایمونولوژی و پروبیوتیک، دکتر سیدعلی نجومی عضو هیأت علمی انستیتو پاستور ایران و مسئول نشست فناوری تخصصی، دکتر مجید صفا عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و مدیر کارگروه هماتولوژی- آناتومی و انکولوژی، دکتر مسعود صالحی پور دبیر اجرایی همایش، احمد صالحی زرین قبایی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و علیرضا پوحسنی مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در موسسه فام برگزار شد.


جلسه بعدی کارگروه‌ها یکشنبه 26 مهر 94 در دانشگاه آزاد پرند برگزار خواهد شد و جلسه شورای سیاست‌گذاری نیز سه شنبه 5 آبان ساعت 10 صبح در واحد دانشگاهی پرند برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته