دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1398 - 21:11
سالاری مطرح کرد:

هشدار به لابی‌گری‌ها برای چاپ مقالات دانشجویی در مقاطع دکتری

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، نسبت به لابی‌گری‌ها برای چاپ مقالات دانشجویی به‌خصوص در مقاطع دکتری هشدار داد.
کد خبر : 399447
photo_2019-06-19_16-56-38.jpg

یاسر سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان از برگزاری کارگاه آموزشی و رایگان آمار کاربردی برای نگارش پایان نامه‌ها و مقاله‌ها خبر داد و گفت: این کارگاه به‌منظور کمک به دانشجویانی برگزار شد که قصد دارند خودشان پایان‌نامه را تکمیل کنند؛ اما در مسائل آماری مشکل دارند. 


وی تصریح کرد: هدف از اجرای این کارگاه‌ها علاوه بر کمک به دانشجویان مبارزه با گروه‌هایی است که از تسلط نداشتن دانشجویان سوءاستفاده می‌کنند.


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌هایی از این دست در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه است، افزود:  این کارگاه به‌صورت کاملاً رایگان برگزار شده است.


سالاری از برگزاری دوره‌های رایگان دیگر در همین راستا خبر داد و افزود: کارگاه‌های رایگان نحوه نگارش پایان‌نامه و مقاله ادامه‌دار خواهد بود و به‌زودی مرحله بعدی از این سلسله کارگاهی برگزار می‌شود.


وی توضیح داد: بازخوردهای دانشجویی نشان‌دهنده این است که یکی از مشکلات دانشجویان تحصیلات تکمیلی، خصوصاً در دوره دکتری ارائه مقاله دانشجویان این مقطع است.


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان افزود: دانشجویان پس از عبور از مراحل کسب امتیاز زبان  انگلیسی یا عربی عموماً دچار سردرگمی شده و برای چاپ مقاله با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.


عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تأکید کرد: به نظر می‌رسد، لابی‌گری‌ها برای چاپ مقالهات دانشجویی به‌خصوص در مقاطع دکتری تخصصی بسیار جدی است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته