دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1398 - 16:18
منظری توکلی عنوان کرد:

پشتکار جوانان عامل اصلی پیشرفت ایران در حوزه‌های علمی و هسته‌ای

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: پیشرفت‌های چند سال گذشته در حوزه‌های علمی، هسته‌ای و موشکی را مدیون نیرو، شادابی و پشتکار جوانان ایران هستیم.
کد خبر : 399087
IMG_0757.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، علیرضا منظری توکلی صبح امروز در دیدار فرمانده و اعضای شورای مرکزی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اظهار کرد: جوانگرایی مقام معظم رهبری و خطاب قرار دادن جوانان توسط ایشان سیره پیامبر اکرم(ص) در صدر اسلام است که نشان‌دهنده توانمندی جوانان در انجام امور دشوار است.


وی با اشاره به اهمیت نقش نیروی جوانان در توسعه تمدن اسلامی اضافه کرد: اعتماد پیامبر مکرم اسلام(ص) به جوانان باید الگوی مدیریتی در دوران کنونی باشد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: مسئولان دولتی اگر در اوضاع اقتصادی کنونی و با وجود فشار دشمنان به جوانان اعتماد کرده و امور را به دست آنان بسپارند، قطعاً شاهد برطرف شدن معضلات خواهیم بود.


منظری توکلی با یادآوری فرماندهی جوانان در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز جوانان با سن کم توانستند اوضاع را تغییر داده و پیروزی‌های بزرگی را برای کشور رقم بزنند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیروز جنگ کنند.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: پیشرفت‌های چند سال اخیر در حوزه‌های علمی، هسته‌ای و موشکی را مدیون نیرو، شادابی و پشتکار جوانان هستیم و شهدای هسته‌ای جوان ما نمونه‌ای درخشان از خانواده نخبگان جوان علمی کشور هستند.


منظری توکلی با تأکید بر اینکه هر زمان به جوانان تکیه کردیم شاهد پیروزی‌های چشمگیر بودیم، توضیح داد: اگر بخواهیم موانع ایجاد شده در مسیر انقلاب اسلامی را برداریم و به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب برسیم، باید از توان و استعداد جوانان کشور بهره‌مند شویم.


وی تأکید کرد: دانشجویان بسیجی باید راهکارهای عملی را برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری تدوین کنند و الگوی مناسبی برای جوانان کشور باشند.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: جوانان به‌خصوص اعضای بسیج دانشجویی جایگاه ویژه‌ای نزد مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی دارند، امیدواریم با تلاش این عزیزان بتوانیم جایگاه آموزشی و فرهنگی این دانشگاه را بیش از گذشته توسعه دهیم.


منظری توکلی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های بسیجیان برای دنیا و آخرت این جوانان بسیار ثمربخش خواهد بود، یادآور شد: دانشجویان و جوانان بسیجی باید همچنان سرآمد نخبگان دانشگاهی باشند و این موضوع برای مدیران دانشگاه آزاد اسلامی حائز اهمیت ویژه‌ای است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان متذکر شد: برای تحصیل و پیشرفت جوانان برنامه‌های کلان خاصی را دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته‌‌ایم و یکی از این موارد سیستم جدید اعطای تسهیلات پرداخت شهریه برای دانشجویان است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته