دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1398 - 15:09
خدابخش‌زاده مطرح کرد:

ارتقای سطح دانشگاه‌ها با تکیه بر توانمندی دانش‌آموختگان

مدیر گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه گفت:‌ با تکیه بر توانمندی دانش‌آموختگان به سطح دانشگاه‌های نسل چهارم خواهیم رسید.
کد خبر : 399365
IMG_1757.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تربت‌حیدریه،‌ حسین خدابخش‌زاده ظهر امروز در حاشیه نشست هم‌اندیشی مؤسسات آموزشی زبان‌های خارجی تربت‌حیدریه که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه و گروه زبان انگلیسی با بهره‌گیری از امکانات و استادان مجرب آماده ارائه خدمات آموزشی به مشتاقان ادامه تحصیل در همه گرایش‌های زبان انگلیسی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.


وی افزود: استادان گروه زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه آمادگی ارائه خدمات آموزشی در قالب تربیت مدرس زبان انگلیسی و سوپروایزرهای ارشد مراکز آموزشی زبان‌های خارجی شهرستان تربت‌حیدریه را دارند.


مدیر گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف دانشگاه برای رسیدن به سطح دانشگاه‌های نسل چهارم با تکیه بر توانمندی دانش‌آموختگان به سمت ارتباط با جامعه حرکت کرده‌ایم تا بتوانیم در رفع نیازهای شناخته‌شده جامعه در طرح مطالعات راهبردی دانشگاه گام برداریم.


به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه اکنون دارای بیش از 100 رشته تحصیلی فعال در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است و گروه آموزشی زبان انگلیسی در همه مقاطع در رشته‌های آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی ارائه خدمات می‌کند.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته