دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1394 - 10:19

جشن دانش‌آموختگی 110 فارغ‌التحصیل واحد دامغان با شعار «شور و شعور و فرهیختگی»

جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به همت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی واحد دامغان با عنوان «شور و شعور و فرهیختگی» و با حضور 110 نفر از فارغ‌التحصیلان و خانواده آنان در محل تالار خوارزمی واحد دامغان برگزار شد.
کد خبر : 39900

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون دانشجویی فرهنگی واحد دامغان با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن این روز بزرگ در زندگی دانشجویان بیان کرد: در آستانه خزان طلایی خدای را شاکریم که در جمع فرهیختگان دانشگاهی و خانواده‌های آنان می‌توانیم در شبی قشنگ شاهد به بار نشستن نهال علمی و پژوهشی جمعی از دانش‌آموختگان این واحد دانشگاهی باشیم.


سید رضا جزءمومنی با تبریک توفیقات اکتسابی فارغ‌التحصیلان با توجه به رویکردها و دستاوردهای سال اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در بخش فارغ‌التحصیلان دانشگاه، گفت: اشتغالزایی و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای فارغ التحصیلان بخشی از اهداف و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی است و واحد دامغان با قریب به 17500 دانش‌آموخته سهم مهمی در بازار کار و تولید سرزمینمان داشته است.


در ادامه این جلسه لوح یادبود و تندیس فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان واحد دامغان با حضور جمعی از مسئولان، استادان و خانواده‌های دانشجویان این واحد دانشگاهی به آنان اهدا شد و دانش‌آموختگان در فضایی صمیمی و دوستانه همراه با خانواده‌های خود عکسی به یادگار گرفتند و در ضیافت شام در کنار یکدیگر از خاطرات خوش دوران تحصیل خود گفت و اوقات شادی را با یکدیگر مرور کردند.


از نکات مهم این جشن، حضور خانواده‌ای موفق بود که تمامی افراد خانواده در شرایط سنی متفاوت در واحد دامغان تحصیل کرده‌اند و در آخرین نوبت، اعضاء خانواده در جشن فارغ‌التحصیلی مادر خانواده حاضر شده بودند، با شرح زندگی و علاقه آنان به تحصیل علم، حاضران به کرامت علم و همت این خانواده دانشگاهی به مدت قابل توجه به تشویق پرداختند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته