دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1398 - 03:22
واثقی امیری در گفتگو با آنا:

دانشگاه‌های بابل و جمهوری چک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: این دانشگاه در راستای گسترش همکاری‌های علمی و بین‌المللی با دانشگاه استراوای جمهوری چک تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است.
کد خبر : 398907
8.jpg

جواد واثقی امیری در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به همکاری گسترده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با دانشگاه‌های خارجی اظهار کرد: این دانشگاه به تازگی با دانشگاه استراوای جمهوری چک در راستای افزایش همکاری‌های علمی و بین‌المللی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است.


وی افزود: از مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به همکاری دو دانشگاه در زمینه تبادل دانشجو و استاد در قالب فرصت‌های مطالعاتی، انجام کارهای پژوهشی و برگزاری کنفرانس‌های مشترک علمی اشاره کرد که امیدواریم این تفاهم‌نامه به مرحله اجرایی برسد.


رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان اینکه توسعه بین‌المللی‌سازی دانشگاه‌ها یک اصل در آموزش عالی است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در راستای همکاری‌های علمی و بین‌المللی اقدامات خوب و قابل قبولی انجام داده است.


واثقی امیری تصریح کرد: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با کشورهایی از جمله آلمان، جمهوری چک، ترکیه، عراق و ... قرارداد همکاری امضا کرده است.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته