دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1398 - 16:13
صادق‌زاده:

گردهمایی بزرگ حجاب در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی از برگزاری گردهمایی بزرگ «حجاب، میراث ایرانی، گرایش جهانی» در این استان خبر داد.
کد خبر : 398839
12546.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری آذربایجان‌شرقی،‌ رقیه صادق‌زاده در جلسه کارگروه توسعه و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب آذربایجان‌شرقی با تبیین جنبه‌های فردی و اجتماعی حجاب در جامعه اظهار کرد: بی‌توجهی به این مقوله مهم، امکان فساد در جامعه را افزایش می‌دهد.


وی با تأکید بر لزوم گفتمان‌سازی حجاب و عفاف در جامعه از نهادهای مسئول برای همکاری در این زمینه دعوت کرد و گفت: ارائه راهکارهای تخصصی و علمی برای ساماندهی وضعیت حجاب و عفاف در آذربایجان‌شرقی امری ضروری است و اداره‌کل بانوان و خانواده استانداری این استان نیز در راستای تحقق این هدف از طرح‌های پژوهشی و علمی حمایت می‌کند.


مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هفته عفاف و حجاب از 15 تا 21 تیرماه سال جاری است، تصریح کرد: بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س)، نشست‌های تخصصی تجلیل از دختران و بانوان محجبه موفق، برگزاری مراسم و نشست‌های عمومی و مردمی در فرهنگسراها، بازخوانی وصیت‌نامه شهدا در مورد عفاف و حجاب و اجتماع بزرگ مردمی با عنوان «حجاب، میراث ایرانی، گرایش جهانی» از مهم‌ترین برنامه‌های عفاف و حجاب در استان است.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب