دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1398 - 14:51
فرماندار زیرکوه تأکید کرد:

ضرورت رعایت اصول اخلاق و قانون برای استفاده از فضای مجازی

فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم باید دو اصل اخلاق و قانون را در رویه خود قرار دهیم.
کد خبر : 398811
majaz4.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از فرمانداری زیرکوه، محمدحسین عربشاهی در جلسه هم‌اندیشی با فعالان فضای مجازی و مطبوعات اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم از فرصت‌ها و ظرفیت فضای مجازی و حوزه اطلاع‌رسانی در شهرستان زیرکوه خراسان‌جنوبی استفاده کنیم باید دو اصل اخلاق و قانون را در رویه خود قرار دهیم.


وی افزود: مطالبی که در فضاهای مجازی منتشر می‌شود در قالب خبر، گزارش یا پیام‌های مردمی باید از نظر صحت و دقت دقیق بوده و به‌دنبال نقد منصفانه باشد.


فرماندار زیرکوه با بیان اینکه فضای مجازی دارای تهدیداتی است؛ اما باید با استفاده از این فضا تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: اینکه بتوانیم از این فضا به نفع شهرستان استفاده کنیم بسیار حائز اهمیت است و می‌توانیم در حوزه‌های گردشگری و تبلیغ محصولات کشاورزی و داروی که مختص زیرکوه بوده، برنامه‌های خوبی را دنبال کنیم.


عربشاهی با بیان اهمیت کار روابط‌عمومی‌های ادارات تصریح کرد: خدمات نظام و ادارات شهرستان را از طریق روابط‌عمومی ادارات باید به مردم توضیح داد.


وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری برگزار می‌شود، مطرح کرد: باید اصل بی‌طرفی، صداقت، و ... ملاک عمل قرار گیرد و انتشار مطالب در حوزه انتخابات به‌دور از تعصبات حزبی، قومی کاملاً بی‌طرف باشد.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته