دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1398 - 21:03
بادامچیان:

مواضع قاطعانه رهبر انقلاب مانند موجی عظیم در جهان خودنمایی می‌کند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اینکه مقام معظم رهبری، ترامپ را شایسته دریافت پیام نمی‌دانند مانند موجی عظیم در جهان خودنمایی می‌کند.
کد خبر : 398650
_ALI0111.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اسدالله بادامچیان عصر امروز در مراسم گرامیداشت پنجاه‌ و چهارمین سالگرد طلایه‌داران آفتاب، یادواره شهدای مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: شهدای مؤتلفه اسلامی همچون چراغی در راه انقلاب می‌درخشند و جوان بودن آن‌ها ویژگی است که باید به عنوان یک الگو معرفی شود.


وی افزود: 54 سال از سال 44 و شهادت این شهدای عظیم‌الشأن گذشته است که یک رویداد عادی تاریخی نیست، چراکه از ابتدای ازل و از زمان حضرت آدم، این ایستادگی در برابر ظلم بوده و تا ظهور حضرت حجت (عج) نیز خواهد بود.


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: بزرگ‌ترین ارزش برای انسان، قیام در راه خداست و اگر در این مسیر افرادی جان خود را از دست بدهند، شهید شده و این اثرگذاری نه‌تنها برای آن‌ها بلکه برای یک جامعه ماندگار است. به همین دلیل نیز همیشه شاهد قیام انسان‌های ارزشمند برای خدا هستیم.


بادامچیان خاطرنشان کرد: مسیری را که شهدای مؤتلفه از سال 44 آغاز کردند، امروز همچنان ادامه دارد و شهدایی همچون حججی و حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند، در همان مسیر گام برداشته‌اند که مسیری با افتخار در راه قیام برای خدا و دین‌داری است و اگر در این مسیر حرکت کنیم به شهادت می‌رسیم و اگر خلاف آن گام برداریم، راه را گم کرده و دچار خسارت خواهیم شد.


وی یادآور شد: امام خمینی(ره) همیشه پشتیبان مؤتلفه بودند و این موضوع که ایشان فرمودند برای خدا با هم مؤتلف شوید، همچون افتخاری برای همیشه بر سینه مؤتلفه خواهد ماند، چراکه مؤتلفه اسلامی در مسیر انقلاب و دفاع از اسلام، درگیر موضوعات سیاسی و حزب‌بازی نشد بلکه حرکت در مسیر خدا و اسلام را دنبال کرده است.


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی ضمن اشاره به ویژگی‌های شهدای سال 44 مؤتلفه اسلامی، تأکید کرد: بی‌تردید یاد شهدای مؤتلفه هیچ‌گاه از خاطر آزادی‌خواهان نخواهد رفت و مسیری را که آن‌ها شروع کردند، یعنی ایستادگی حق در برابر باطل، برای انسان‌سازی جامعه تا همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.


بادامچیان ادامه داد: در دوره‌ای که رژیم طاغوت با آن همه قدرت باورش نمی‌شد به زیر کشیده شود، حرکت همین شهدای مؤتلفه که حرکتی انسان‌ساز بود، نبرد حق علیه باطل را تحقق بخشیده و منجر به شکست طاغوت شد.


این فعال سیاسی ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، عنوان کرد: اکنون که گام نخست انقلاب را پشت‌سر گذاشته‌ایم، در گام دوم باید از افتخارات گذشته بهره بگیریم و حقانیتی را که برای همه روشن شده است، بتوانیم به منصه ظهور برسانیم.


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی ضمن اشاره به سفر شینزو آبه نخست‌وزیر ژاپن به کشورمان و دیدارش با مقام معظم رهبری یادآور شد: اینکه مقام معظم رهبری، ترامپ را شایسته دریافت پیام نمی‌دانند، اقتداری است که از مسیر گام اول انقلاب به آن دست یافته‌ایم و مانند موجی عظیم در جهان خودنمایی می‌کند.


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی ضمن برشمردن ویژگی‌های شهدای اخیر مؤتلفه و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بی‌تردید شهادت حجت‌الاسلام خرسند ثابت کرد که راه شهادت بسته نیست و مسیری را که 54 سال قبل شهدای مؤتلفه آغاز کردند، همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته