دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1398 - 14:27
با 2 میلیارد اعتبار اولیه؛

آرامگاه سردار یارمحمدخان ساماندهی می‌شود

استاندار كرمانشاه از ساماندهی آرامگاه سردار یارمحمدخان کرمانشاهی خبر داد و گفت: سال جاری در گام نخست مبلغ 2 میلیارد تومان برای احیای آرامگاه اختصاص می‌دهیم.
کد خبر : 398499
photo_۲۰۱۹-۰۶-۱۵_۲۰-۵۰-۴۳.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند صبح امروز در نشست هم‌اندیشی برای ساماندهی آرامگاه یارمحمدخان کرمانشاهی سردار بزرگ مشروطه که با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، مدیران حوزه شهری و چهره‌های فرهنگی و رسانه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی آبرومندانه آرامگاه یارمحمدخان کرمانشاهی سردار بزرگ مشروطه مطالبه‌‌ای جدی از سوی کرمانشاهیان است.


وی اضافه کرد: بزرگان شهر و چهره‌های علمی، فرهنگی، ادبی و هنری شهر و مردم به شکل جدی خواهان ساماندهی آرامگاه این چهره برجسته تاریخ کرمانشاه هستند و این شخصیت‌ها مفاخر کرمانشاه و ایران هستند و نباید اجازه دهیم به آسانی فراموش شوند.


استاندار كرمانشاه تصريح كرد: اخیرا بازدیدی از آرامگاه یارمحمدخان داشتم. متأسفانه آرامگاه این سردار بزرگ مشروطه خیلی مظلومانه در گوشه‌ای قرار گرفته که بسیار تأثربرانگیز است.



بازوند عنوان کرد: مردم کرمانشاه دوست دارند سرداران بزرگ خود را در یک مکان آبرومندانه ببینند؛ بنابراین از دانشگاه علوم پزشکی انتظار می‌رود به احترام این چهره برجسته تاریخ کرمانشاه و توسعه شهر با ازخودگذشتگی این مکان را برای ایجاد یک مجموعه فرهنگی به مردم کرمانشاه هدیه کند و هفته آینده در این زمینه با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار خواهم داشت.


وی یادآور شد: در گام نخست در سال 98 مبلغ 2 میلیارد تومان برای احیای آرامگاه یارمحمدخان اختصاص می‌دهیم.


انتهای پیام/4078/4062/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته