دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1398 - 12:54
حجت‌الاسلام براتی عنوان کرد:

توانایی و تأثیر دانشگاه آزاد اسلامی در حل مشکلات جامعه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نشان داد که می‌تواند در حل مسائل و مشکلات جامعه هم مؤثر باشد.
کد خبر : 398463

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از آنا از اهواز، حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی ظهر امروز در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز درباره برگزیده‌شدن واحد اهواز در اجلاس رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر این دانشگاه در میان واحدهای کشور به‌عنوان واحد برتر انتخاب شد و بنده به‌عنوان نماینده همکاران در مراسم قدردانی حضور داشتم، فقط و فقط با تلاش و خدمات پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان میسر شد.


وی افزود: در کار باید دغدغه داشته باشیم و برای انجام آنها هم باید اراده کرد؛ چراکه با اراده راسخ می‌توان تمام مشکلات پیش رو را حل کرد و این را امام راحل به ما یاد داده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و واحد اهواز با بیان اینکه در سیلاب اخیر، مشخص شد که با کار جهادی می‌توان بر مشکلات فائق آمد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار فعالیت‌های علمی و آموزشی و تربیت انسان متخصص، نشان داد که می‌تواند در حل مسائل و مشکلات جامعه هم مؤثر باشد.


به گزارش آنا، در اجلاس رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در تهران برگزار شده بود، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و واحد اهواز به دلیل فعالیت‌های جهادی در زمینه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان واحد برگزیده انتخاب شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته