دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1398 - 18:59
شریفی خبر داد:

اعزام تیم رباتیک دانشگاه آزاد اصفهان به مسابقات جهانی 2019

سرپرست امور اداری مرکز مکاترونیک و رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) از اعزام تیم رباتیک این واحد دانشگاهی به مسابقات جهانی 2019 استرالیا خبر داد.
کد خبر : 398327
photo_2019-06-15_14-20-27.jpg

سعید شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اصفهان گفت: با توجه بررسی‌های صورت گرفته توسط کمیته داوران بین‌المللی ربوکاپ، کسب امتیاز B+ و سوابق درخشان این تیم که در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه 2017 توانسته بود، دو مقام اول را کسب کند، به عنوان یکی از دو نماینده ایران مجوز و سهمیه حضور در مسابقات رباتیک جهانی ۲۰۱۹ به میزبانی استرالیا را کسب کند. 



سرپرست امور اداری مرکز مکاترونیک و رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) اضافه کرد: این تیم در زمینه ساخت ربات‌های انسان‌نما، سایز نوجوان و بزرگسال توانسته هر ساله در عرصه‌های بین‌المللی افتخارات گسترده‌ای برای دانشگاه آزاد اسلامی و ایران اسلامی کسب کند.



لازم به ذکر است؛ مسابقات رباتیک جهانی 2019 با حضور 137 تیم از 30 کشور جهان در بالاترین سطح خود در تیرماه سال جاری به میزبانی استرالیا برگزار می‌شود و تیم به ربات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در حال حاضر در حال بهینه‌سازی ربات‌های انسان‌نمای خود بود و در تیرماه به مسابقات اعزام می‌شود.



انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
عباس منتقد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
۰
با عنایت به نتایج بسیار ضعیف این تیم در مسابقات جهانی کیش، اعزام این تیم به مسابقات فوق در شرایط مالی کنونی بسیار قابل تامل و سوال برانگیز است.
نگار ان بی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
۰
دقیقا فرمایش جناب منتقد قابل تامل می باشد. با توجه به شناخت و اطلاعاتی که از این تیم در مسابقات کیش و سابقه این تیم در گذشته و حال موجود می باشد به نظر میرسد هزینه ای که رجال برای اعزام این تیم به مسابقات استرالیا انجام داده اند در شرایط اشفته مالی کنونی بسیار عجیب و سوال بر انگیز است.
هلدینگ شایسته