دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1397 - 15:50
در مراسمی رسمی صورت گرفت؛

اعزام تیم رباتیک دانشگاه آزاد اصفهان به مسابقات کیش

تیم به‌ربات مرکز مکاترونیک و هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان به مسابقات روبوکاپ آسیا و اقیانوسیه 2018 که در جزیره کیش برگزار می‌شود، اعزام شدند.
کد خبر : 331774
photo_2018-12-04_19-29-33.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، سرپرست و مسئول هماهنگی تیم به‌ربات مرکز مکاترونیک و هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در حاشیه مراسم اعزام تیم به‌ربات مرکز مکاترونیک و هوش مصنوعی به مسابقات روبوکاپ آسیا و اقیانوسیه 2018  گفت: این تیم قهرمان لیگ دوره قبل این مسابقات در کشور تایلند شد و برای نخستین‌بار با تعداد 17 نفر از دانشجویان نخبه برگزیده مرکز مکاترونیک این واحد دانشگاهی با مدیریت و همراهی رامتین صادقی استاد راهنمای تیم،  عازم این مسابقات شد. 


 سعید شریفی افزود: این اقدام با هدف کسب تجربه علمی و تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته این تیم صورت گرفته و این یک رکورد جدید در راستای حمایت از نخبگان دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی عنوان کرد: اسامی تیم اعزامی عبارتند از؛ علی احمدی، مرصاد هرمزی، علیرضا احمدی، امیرحسین شیری، مجید سروش‌منش، مسلم امیدی، ابوالفضل تبرایی، علی کاویانی‌فر و محمدجواد جعفری و بانوان عضو تیم عبارتند از؛ هانیه قنبری، سحر شریفی، هلیا آذین‌فر، ملیکا رضایی، مرضیه قره‌لر، مهسا صالحی.


شریفی افزود: لازم است از تلاش‌های مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران تشکر کرد که با تلاش‌های خود توانستند میزبانی این دوره از مسابقات بین‌المللی را به جمهوری اسلامی ایران بیاورند تا بستر مناسب‌تری برای پژوهش‌های علمی رباتیک پژوهشگران و نخبگان ایرانی فراهم شود.


به گزارش آنا، مسابقات ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه از تاریخ 15 لغایت 20 آذر در جزیزه زیبای کیش برگزاری خواهد شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته