دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1398 - 13:43
فرمانده ناجا:

بر سر امنیت با هیچ گروهی معامله نمی‌کنیم

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی بر سر امنیت با هیچ گروه و دسته‌ای معامله نمی‌کند.
کد خبر : 397721
82632604-71807074.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، حسین اشتری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به ویژگی‌های خاص، وسعت و اثرگذاری از بعد امنیتی، اقتصادی و سیاسی این استان گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته در سال‌های گذشته، امروز شاهد امنیت بسیار بالایی در استان فارس هستیم.


وی با بیان اینکه جرائم خشن در برخی سال‌ها در استان بیش از ۳۰۰ فقره بوده است خاطرنشان کرد: با تلاش و همت کارکنان انتظامی استان فارس امروز شاهدیم که جرائم خشن  به کمتر از ۲۰ و حتی ۱۵ درصد رسیده است.


فرمانده ناجا به موقعیت ویژه کشور و شرارت‌های آمریکا و گروه‌های سلفی و تکفیری اشاره و بیان کرد: این تحرکات برای ایجاد ناامنی در کشور بوده که با مجاهدت‌ها و هوشیاری مردم تمامی توطئه‌ها خنثی شد.


اشتری استقرار امنیت در کشور و کشورهای همسایه را از موفقیت‌های ایران خواند و افزود: ناامنی‌ها و جنگ‌های داخلی در عراق و سوریه در سال‌های گذشته و تلاش دشمنان و استکبار جهانی برای تسری آن به داخل کشور با شکست مواجه شده است.


وی با بیان اینکه ناجا و دستگاه‌های مختلف برای برخورد با هرگونه ناامنی مقتدرانه ایستاده‌اند ابراز کرد: کشور ایران جای اشرار و گروه‌های تروریستی نیست و با توطئه‌ها و طرح‌های براندازانه و حتی تحرکات جزئی آنها قاطعانه برخورد می‌شود.


فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شهادت امام جمعه کازرون در روزهای گذشته عنوان کرد: این موضوع باعث جریحه‌دار شدن افکار عمومی و مستحکم شدن پیوند بین مردم و روحانیت شد و با تلاش نیروهای امنیتی در کمتر از ۴ ساعت قاتل دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.


بر سر امنیت با هیچ گروهی معامله نمی‌کنیم


اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی بر سر امنیت با هیچ گروه و دسته‌ای معامله نمی‌کند تصریح کرد: عملیات‌های مختلفی روزانه توسط ناجا انجام می‌شود و تلاش بر این است که شاهد هیچ تخلف و جرمی نباشیم و در صورت وقوع، در اسرع وقت در صدد کشف آن برآییم.


وی آمار کشف وقوع جرم در استان را مطلوب توصیف کرد و گفت: در حوزه اقتصادی وظیفه نیروی انتظامی برای محقق شدن شعار رونق تولید جلوگیری از ورود کالای قاچاق و خروج کالاهایی است که منع قانونی دارد و این موضوع جزء اولویت‌های ما در سال جاری است.


فرمانده ناجا به کاهش 30 درصدی جان‌باختگان سوانح رانندگی در استان فارس از ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: با ارتقای فرهنگ ترافیکی می‌توانیم از بروز تصادفات جاده‌ای جلوگیری کنیم.


اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی در خدمت مردم است، رضایت‌مندی و اعتماد مردم در نظر‌سنجی‌های معتبر را نشان از عملکرد مناسب کارکنان این نیرو دانست.


انتهای پیام/4110/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته