دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 15:22
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان:

امام خمینی(ره) احزاب را به ارتقای امنیت و اتحاد ملی توصیه کردند

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: امام خمینی(ره) به احزاب توصیه کرده‌اند که جریان‌های سیاسی در خصوص ارتقای امنیت کشور، تأمین منافع ملی و اتحاد ملی مسئول هستند.
کد خبر : 385971

سیدکمال سجادی در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) معیار و ملاکی است برای احزاب و تشکل‌های سیاسی که به استقلال و گفتمان انقلاب اسلامی همراه با محورهای خاص آن بپردازند.


وی ادامه داد: یکی از کارهایی که احزاب سیاسی باید انجام دهند، تولید اندیشه سیاسی و آگاهی‌بخشی در جامعه است و امام خمینی(ره) به احزاب توصیه کرده‌اند که جریان‌های سیاسی در خصوص ارتقای امنیت کشور، تأمین منافع ملی و اتحاد ملی مسئول هستند و باید به این موارد بپردازند.


دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان خاطرنشان کرد: وقتی حزب جمهوری اسلامی فعالیت می‌کرد، اعضای شورای مرکزی این حزب به خدمت امام خمینی(ره) می‌رسیدند و مطالبی که ایشان در ارتباط با شورای مرکزی حزب مطرح می‌کردند بیشتر در رابطه با بازخوانی شخصیت‌های بنیان‌گذاران حزب جمهوری اسلامی مانند شهید بهشتی، شهید باهنر و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که الگویی برای جامعه محسوب می‌شدند. همچنین امام خمینی(ره) در جلساتی که با حزب جمهوری اسلامی داشتند، رسالت حزبی اعضای شورای مرکزی را به‌خوبی تشریح و بیان می‌کردند.


سجادی گفت: احزاب باید به مواردی که سبب افزایش سرمایه‌های اجتماعی نظام می‌شود، بپردازند؛ لذا مطالبی که امام خمینی(ره) در آن زمان به حزب جمهوری اسلامی توصیه کردند، می‌تواند به الگویی برای عمل احزاب امروز قرار گیرد.


انتهای پیام/4079/4123/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته