دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 09:58
جانشین فرمانده سپاه پاسداران:

تکریم زوار امام خمینی(ره) غایت دست‌ اندرکاران باشد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: تکریم زوار امام خمینی(ره) باید در رأس امور و غایت اهداف دست ‌اندرکاران باشد کما اینکه تا امروز هم همین‌گونه بوده است.
کد خبر : 385828

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی قرارگاه شهید فهمیده، سردار علی فدوی در حاشیه بازدید از روند پیشرفت و عملکرد کمیته‌های اجرایی سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، در جلسه مشترک کمیته‌ها اظهار کرد: باید اولا خداوند را شاکر بود و ثانیا از همه دست اندرکاران این کار بزرگ و پر فراز و نشیب و طاقت‌فرسا که شما در این مدت انجام دادید کمال تشکر را به عمل آورد؛ کار پر مسئولیتی که سختی زیادی دارد اما خیرات بسیار فراوانی نیز در پی خواهد داشت.


وی افزود: یکی از واژه‌هایی که امام بزرگوار رضوان الله تعالی علیه در طول حیات خویش در نهضت اسلامی زیاد به آن اشاره داشتند «وحدت کلمه» بود و انسان امروز در این مجموعه‌ای که تحت عنوان قرارگاه شهید فهمیده از نهادها و سازمان‌های گوناگون گرد هم جمع شده‌اند و مشغول انجام مأموریت هستند؛ مصداق واقعی وحدت کلمه را به وضوح مشاهده می‌کند. جمعی که همگی برای احقاق یک هدف دور هم نشسته‌اند و آن؛ برگزاری باشکوه بزرگداشت یاد و نام شخصیتی است که ما هرچه داریم از اوست و در بزرگی و عظمت بی همتاست.


جانشین فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: این انقلاب؛ انقلابی است که به دست امام راحل عظیم‌الشأن راه‌اندازی شد و در حال حاضر نیز به بهترین وجه ممکن و در اوج شکوه و قدرت به دست نائب برحق حضرت امام (ره) در حال جلو رفتن است و یقین به این مفهوم مهم جزء تأکیدات حضرت امام (ره) بود که در نهایت پرچم این انقلاب توسط همین مردم و رهبری به دست صاحب اصلی‌اش؛ حضرت بقیه‌الله (ارواحنا فداه) خواهد رسید.


فدوی عنوان کرد: همه کسانی که برای برگزاری باشکوه روز ۱۴ خرداد از اقصی نقاط کشور به حرم امام می‌آیند در واقع میهمان و زوار امام خمینی (ره) محسوب می‌شوند لذا همه تلاش‌هایی که شما در این روزهای قبل از برگزاری روز مراسم انجام می‌دهید باید بگونه‌ای باشد که در شأن پذیرایی از میهمان باشد، به تعبیری؛ تکریم زوار باید در رأس امور و غایت اهداف دست ‌اندرکاران باشد کما اینکه تا امروز هم همین گونه بوده است.


وی در ادامه با اشاره به تجربه سال‌های متمادی در برگزاری ارتحال حضرت امام (ره) تأکید کرد: تجربه هر ساله برگزاری این بزرگداشت باید شما را به سمتی ببرد که هر سال نسبت به سال گذشته؛ مشکلات و معایب احتمالی به حداقل برسد تا زوار حضرت امام (ره) بتوانند در نهایت آرامش به تجدید پیمان با امامشان مشغول باشند و خللی هم توسط دشمنان و خبائث عالم به وجود نیاید.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته