دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1398 - 12:06
در دوره 24 صورت گرفت؛

اعلام برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

نتایج مرحله استانی بیست و چهارمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دانشجویان، استادان و کارکنان به میزبانی واحد کرمانشاه اعلام شد.
کد خبر : 397672
2.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه؛ نتایج مرحله استانی بیست و چهارمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دانشجویان، استادان و کارکنان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اعلام شد.


در بخش دانشجویان رشته قرائت تحقیق برادران کیهان حسینی نفر اول از واحد کرمانشاه و رضا رحمانی نفر دوم از دانشکده سما کرمانشاه معرفی شدند و در همین رشته و در بخش خواهران اسماء حمیدی  از واحد کرمانشاه نفر اول شد.


در رشته قرائت ترتیل برادران محمدرسول جلیل‌زاده و امین یاری هر دو از واحد کرمانشاه اول و دوم شدند؛ در همین رشته و در بخش خواهران نیز مریم پانیاز از واحد کرمانشاه نفر اول معرفی شد.


در بخش حفظ 10 جزء مرحله استانی بیست و چهارمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بخش دانشجویان برادر برومند کریمی از واحد کرمانشاه نفر اول و در حفظ پنج جزء خواهران کوثر قنبری از واحد کرمانشاه نیز به عنوان نفر اول معرفی شدند.


در بخش استادان و در رشته قرائت تحقیق برادران؛ محمد رشیدی از واحد کرمانشاه نفر اول و یعقوب نادری از مرکز روانسر حائز رتبه دوم شد.


در بخش قرائت تحقیق استادان خواهر مریم سهرابی از واحد کرمانشاه نفر اول و در قرائت ترتیل برادر حسین ارشادی‌نیا نفر اول از دانشکده سما کرمانشاه، در قرائت ترتیل بخش استادان خواهر طیبه زارعی نفر اول از واحد کرمانشاه و رشته حفظ 20 جزء استادان برادر جعفر فیروزمندی از واحد کرمانشاه معرفی شد.


در بخش کارکنان در رشته قرائت تحقیق برادران محمدامین تکلو نفر اول از دانشکده سما کرمانشاه، حسین غلامی از واحد کرمانشاه و جلال مرادی از واحد صحنه به‌صورت مشترک نفر دوم معرفی شدند. در همین بخش و در رشته قرائت ترتیل برادر جلال سرور نفر اول از واحد کرمانشاه، عدنان صلاحی نفر دوم از مرکز روانسر و فردین رسولیان نفر سوم از دانشکده سما کرمانشاه حائز رتبه شدند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته