دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1398 - 11:33
اسلامی در گفتگو با آنا:

تلاش دولت برای رونق تولید ناچیز است

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت برای تحقق رونق تولید جلسات و برنامه‌هایی را مد نظر قرار داده، اما ناچیز است.
کد خبر : 397638
1668451.jpg

آیت‌الله علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره ضرورت رونق تولید در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور و حل مشکلات معیشتی اظهار کرد: یکی از امتیازات نظام جمهوری اسلامی ایران این است که رهبری عادل و فقیهی دل‌سوز بر آن حکومت می‌کند و هر جا که مشکلی به‌وجود می‌آید بلافاصله ورود و حتی اقدامات عملیاتی انجام می‌دهد؛ لذا شعاری که ایشان در سال‌های اخیر برای حل مشکلات اقتصادی انتخاب کرده‌اند، همیشه مضمون اقتصادی داشته است. بنابراین باید مقوله اقتصاد در حل مسائل معیشتی مردم جدی گرفته شود و در این حوزه، رونق تولید نقش بسزایی دارد.


وی ادامه داد: متأسفانه در این سال‌ها مسئولانی بر سر کار بوده‌اند که به کاری که به آن‌ها سپرده شده بود اشراف نداشتند و یا اینکه دل در گروی جای دیگر داشتند و یا اینکه نفوذی محسوب می‌شدند. به همین دلیل به‌جای اینکه منویات رهبر معظم انقلاب را پیگیری کنند و تمام تلاش‌شان را برای حل مشکلات اقتصادی مردم به کار گیرند، معیشت مردم را هم تضعیف و به آن آسیب زدند؛ لذا این مسئله خسارات بسیاری برای کشور در پی داشته است.


نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب مدام تأکید می‌کنند که مشکلات اقتصادی باید حل شود، اما اقدامات و یا کاری برای پیگیری عناوین اقتصادی در سال‌های اخیر صورت نگرفته است و این موجب شده تا مردم در فشارهای اقتصادی گرفتار و آزرده شوند.


اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان برای پیگیری شعار رونق تولید، توسعه اقتصادی و برون‌رفت از مشکلات معیشتی، مدام جلسات مختلفی برگزار می‌کنند، اما آنچنان این جلسات خروجی مثبتی نداشته و یا اینکه آنچه را که انجام می‌دهند با وظایفی که به آن‌ها سپرده شده است، هم‌خوانی ندارد و اقداماتشان هم ناچیز است؛ بنابراین باید مسئولان نسبت به وظیفه‌ای که بر دوش دارند، هوشیار باشند و فقط فکر و ذکرشان تحقق منویات رهبری، حل مشکلات اقتصادی و فراهم کردن زمینه‌های رونق تولید باشد.


وی گفت: امیدوارم که مسئولان وضعیت امروز مردم را مدنظر داشته باشند و بدانند که مردم از نظر معیشتی در فشار و سختی هستند؛ لذا دولت باید تلاش کند نفوذی‌هایی که در بدنه اجرایی کشور رخنه کرده‌اند را شناسایی و دستان آن‌ها را قطع کند و به‌جای آن‌ها افرادی را بگمارد که شایستگی پذیرش مسئولیت‌های اجرایی را داشته باشند.


انتهای پیام/4079/4123/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته