دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1398 - 07:30
حاجی‌بابایی:

دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت سنگینی در اهداف گام دوم انقلاب دارد

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد به‌عنوان بزرگترین دانشگاه جهان اسلام در تحقق اهداف گام دوم انقلاب مسئولیت سنگینی دارد.
کد خبر : 397525
1396120316083285313424994.jpg

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پدیده مبارکی برای انقلاب اسلامی بود و توانست کشور را در توفان جوانان متقاضی حضور در دانشگاه تأمین و این مسئله را به‌خوبی حل و فصل کند گفت: این مجموعه در جامعه بین‌المللی هم از جایگاه خوبی برخوردار است و آموزش‌های دانشگاه آزاد اسلامی از نظر کیفیت بسیار بالاست به‌طوری‌که برخی واحدهای این دانشگاه از کیفیت بالاتری نسبت به بعضی دانشگاه‌های دولتی برخوردار است.


وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگترین دانشگاه جهان اسلام در تحقق اهداف گام دوم انقلاب مسئولیت سنگینی دارد، گفت: در گام دوم انقلاب، دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پایه‌های اقتصاد دانش‌بنیان است و زیرساخت پیشرفت‌های فرهنگی، تولید علم و رونق تولید در گام دوم محسوب می‌شود.


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از مراکز علمی پررونقی است که می‌تواند به تولید علم کمک کند و مشارکت‌های دانش‌بنیان را رقم بزند و نیروی انسانی آن را تأمین کند.


حاجی‌بابایی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار دانشگاه‌های دولتی می‌تواند شتاب علمی و رونق دانش‌بنیان را مانند قبل تحقق بخشد.


انتهای پیام/4034/4123/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته