دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1398 - 15:57
رکنی مطرح کرد:

خراسان‌جنوبی در صدر چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: این استان در صدر جدول رتبه‌بندی استان‌ها براساس درصد ثبت‌نام‌شدگان در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور قرار گرفت.
کد خبر : 397508
خراسان-جنوبی-صدر-نشین-جدول-رتبه-بندی-استانها-بر-اساس-درصد-ثبت-نام-شدگان-درچهاردهمین-جشنواره-تعاونی-های-برتر-کشور.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی، نخستین گزارش تعداد شرکت‌های تعاونی ثبت‌نام شده در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر اعلام شد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: براساس گزارش واصله از سوی مدیرکل دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی‌های وزارت تعاون تاکنون این استان با ثبت‌نام 18.37 درصد تعاونی‌های ثبت‌نام‌ شده به تعاونی‌های فعال در صدر جدول رتبه‌بندی استان‌ها براساس درصد ثبت‌نام‌شدگان قرار گرفته است.


عباس رکنی اظهار کرد: اکنون در خراسان‌جنوبی 898 تعاونی فعال وجود دارد که 165 تعاونی برای رقابت در چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سال 97 ثبت‌نام کرده‌اند.


وی درباره رتبه‌بندی اعلام شده بیان کرد: این گزارش براساس دو شاخص «نسبت تعداد تعاونی‌های ثبت‌نام شده در جشنواره به کل تعاونی‌های فعال خراسان‌جنوبی و «نسبت تعداد تعاونی‌های ثبت‌نام شده در جشنواره که مدارک و مستندات خود را به صورت کامل در سامانه درج کرده‌اند به کل ثبت‌نام‌های انجام شده» رتبه‌بندی شده‌اند که خراسان‌جنوبی، بوشهر، اردبیل، اصفهان و گیلان پنج استان نخست در این جدول بودند.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی، بیشترین تعداد ثبت‌نام‌شدگان را به ترتیب در تعاونی‌ها با گرایش خدماتی، کشاورزی، اتحادیه تولیدی و صنعتی اعلام کرد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته