دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1398 - 07:15
کمالی در گفتگو با آنا:

دولت برای افزایش آستانه تحمل مردم برنامه مناسبی ندارد

یک روانشناس حوزه خانواده با بیان اینکه دولت برای افزایش آستانه تحمل مردم برنامه مناسبی ندارد گفت: حل مشکلات اقتصادی جلوی بروز آسیب‌های اجتماعی را می‌گیرد.
کد خبر : 397489
010.jpg

پرویز کمالی در گفتگو با خبرنگار حوزه خانواده گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از نداشتن برنامه مناسب از سوی دولت برای افزایش آستانه تحمل مردم انتقاد کرد و گفت: متأسفانه به دلایل مشکلات مختلفی که مردم و خانواده‌ها دارند، امروزه با کوچکترین اتفاقی مردم با یکدیگر درگیر می‌شوند و قطعاً رفع مشکلات اقتصادی مردم موجب آرامش روان شهروندان خواهد شد و در نتیجه آستانه تحمل افراد نیز بالا خواهد رفت.


وی با بیان اینکه دولت می‌تواند کارگروه ویژه‌ای را برای کنترل آستانه تحمل مردم تشکیل دهد اظهار کرد: اقتصاد ناپایداری که امروزه در کشور وجود دارد، همه مباحث را تحت‌الشعاع قرار داده و درحقیقت بالا بودن قیمت اجناس مختلف، در روان و اعصاب مردم تأثیر می‌گذارد و زمینه بروز آسیب‌های مختلف را فراهم می‌کند.


این روانشناس حوزه خانواده تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی مردم روی پرونده‌های ورودی به دستگاه قضائی نیز تأثیر مستقیمی خواهد داشت چراکه اگر مردم بدون دغدغه زندگی خود را سپری کنند مشکلات کمتری با یکدیگر خواهند داشت و در نهایت حجم پرونده‌های ورودی به مراجع قضائی کاهش پیدا خواهد کرد.


انتهای پیام/4110/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته