دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1398 - 11:16
رئیس دانشگاه آزاد استان سمنان:

اعتماد و آرامش عمومی ضامن پیشرفت و موفقیت در کار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: اعتماد و آرامش عمومی دو عامل اساسی در تضمین کار و دستیابی به موفقیت محسوب می‌شود.
کد خبر : 397379
IMG_0951-001.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سمنان، عبدالله خالصی‌دوست صبح امروز در ادامه نشست‌های دوره‌ای خود و اعضای هیئت علمی با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان از تشریک مساعی و بردباری کارکنان  در حل مسائل و مشکلات اجتماعی و سازمانی مانند  کمک به سیل‌زدگان و تأخیر مقطعی در پرداخت حقوق و دستمزد قدردانی و اظهار کرد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به‌مثابه یک خانواده، از هم جدا نیستند و در مسیر پیشرفت در تمام فراز و نشیب‌ها در کنار هم خواهند بود.


وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم که مجموعه دانشگاه آزاد با بحران مواجه شود، خاطرنشان کرد: با ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای دانشگاهی و با وحدت و یکپارچگی از سد مشکلات گذر کرده و به سمت آینده روشن حرکت خواهیم کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بهره‌گیری از خرد جمعی در دانشگاه را یک سیاست کلی عنوان و با بیان این نکته که از نظرات تمام همکاران در راستای پیشبرد اهداف سازمان استقبال و استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: اگر مساعدت و همراهی مجموعه کارکنان عضو هیئت علمی و غیر عضو هیئت علمی نباشد، دانشگاه با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد.


خالصی‌دوست شفافیت در مدیریت را از دیگر سیاست‌های مهم خود در امور اجرایی دانست و اظهار کرد: معتقدم در این بعد توانستیم موفق عمل کنیم. درست است که شاید اطلاع‌رسانی عمومی در برخی موضوعات منطبق با مصالح سازمانی نباشد؛ اما آنچه مسلم است، تمام امور شفاف و قابلیت توضیح دارد.


وی افزایش اعتماد عمومی و ایجاد آرامش روانی را ازجمله برنامه‌های مدیریتی این دانشگاه عنوان کرد و با تأکید بر اینکه اعتماد و آرامش دو عامل اساسی در تضمین کار و دستیابی به موفقیت محسوب می‌شود، افزود: اگر اعتماد و آرامش وجود داشته باشد به تبع آن انگیزه کاری و پیشرفت هم وجود خواهد داشت و موفقیت کسب خواهد شد.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان خطاب به حاضران در این جلسه نظارت همگانی را لازمه سلامت و تلاش صادقانه در راستای اهداف بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: نظارت همگانی در حقیقت سیستم را بیمه می‌کند. آن چیزی که انجام کار ما را ضمانت و دانشگاه را در مقابل آسیب‌ها بیمه می‌کند، به‌طور قطع و یقین نظارت مؤثر و دلسوزانه اعضای دانشگاه است.


خالصی‌دوست به پخش برنامه تلویزیونی زیر باران که در ماه مبارک رمضان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان میهمان سفره‌های روزه‌داران استان سمنان بود، اشاره و تصریح کرد: این برنامه که در ایام ماه مبارک رمضان به همت سیمای مرکز سمنان و مشارکت این دانشگاه به اجرا درآمد، حاصل تلاش همکاران ما در روابط عمومی و کمک تمام بخش‌های مختلف دانشگاه از جمله اعضای هیئت علمی پرافتخار ما بود که کاری سنگین، اثرگذار و دارای بازتاب مثبت در سطح عمومی محسوب شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه ترسیم چهره دانشگاه و همچنین معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن به‌عنوان یک دانشگاه مردمی و مسئله‌محور برای خدمت به آحاد جامعه در سال رونق تولید بود که با صرف کمترین هزینه انجام شد.


وی گفت: انتظاری که وجود دارد، کار و تلاش دسته‌جمعی و جهادی است. دانشگاه نه وابسته به دولت و اعتبارات دولتی است و نه سازمان مرکزی می‌تواند برای واحدها کار ویژه‌ای صورت دهد. همه‌چیز به میزان اراده و تلاش ما برای گذر از مسائل و مشکلات بستگی دارد.


به گزارش آنا، در ادامه این جلسه که مدت سه ساعت به طول انجامید، شرکت‌کنندگان سؤالات خود را به‌صورت مکتوب طرح و پس از قرائت آنها توسط مجری، از سوی اعضای هیئت رئیسه پاسخ داده شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته