دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکتر طهرانچی در گفتگو با آنا:

توسعه رشته‌های پزشکی برای رفع نیازهای منطقه ضروری است/منتشرنشود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ورود این دانشگاه به تأسیس و توسعه رشته‌های پزشکی با توجه به نیازهای منطقه، ضروری به‌نظر می‌رسد.
کد خبر : 397346
_ALI3287.jpg

دکتر محمدمهدی طهرانچی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره ضرورت گسترش رشته‌های علوم پزشکی گفت: پیشرفت‌ها و سطح بالای دانشکده‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، این امکان را می‌دهد که دوره‌های علوم پزشکی برای دانشجویان خارجی نیز دایر شود.


وی افزود: با اتکا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالافعل دانشکده‌های پزشکی می‌توان دوره‌های پزشکی را برای دانشجویان غیرایرانی هم در داخل کشور و هم با تأسیس دانشکده‌های علوم پزشکی در واحدهای خارج از کشور برای دانشجویان خارجی ارائه کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: واحدهای فعال دانشگاه آزاد اسلامی در خارج از کشور تاکنون بیشتر در حوزه‌های علوم انسانی ورود کرده‌اند و اکنون ورود این دانشگاه به تأسیس و توسعه رشته‌های پزشکی با توجه به نیازهای منطقه، ضروری به‌نظر می‌رسد.


طهرانچی تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌های مدونی برای بازبینی و ظرفیت‌گشایی رشته‌های علوم پزشکی در واحدهای برون‌مرزی در حال انجام است.


انتهای پیام/4116/ 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته