شبکههای اجتماعی ضعف رسانههای رسمی در اطلاعرسانی را پوشش دادند
محمدرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت رسانه در کشور اظهار کرد: بررسیها نشان میدهد اقبال عمومی به فضای مجازی بالاست و دلایل آن را هم میتوان بیاعتمادی مخاطبان به رسانههای رسمی دانست.
وی افزود: رسانههای رسمی نتوانستند اعتماد لازم را ایجاد کنند و این اعتماد به رسانهها از سوی مخاطبان کاهش پیدا کرده و از طرفی فضایی بهوجود آورده که فضای مجازی و شبکههای اجتماعی بتوانند خلأهای اطلاعرسانیها را پوشش دهند.
مدیر گروه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: این اطلاعرسانیها ممکن است صحیح یا ناصحیح باشد اما مخاطبان به دنبال اطلاعاتی هستند که وقایع را به طور کامل بیان کند.
رسولی ادامه داد: مجازی مجازی متوجه ضعف رسانههای رسمی در اطلاعرسانی شدند و با پوشش سریع و کمدقت توانستند این گوی را از رسانه ها بربایند.
وی عنوان کرد: سرعت و تکثیر اطلاعات در فضای مجازی زیاد است و اینکه راجع به موضوعاتی میپردازد که در رسانههای رسمی قدرت کار ندارد.
انتهای پیام/4046/4087/
انتهای پیام/