دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1398 - 09:37

وعده ترامپ برای برخورد با رسانه‌های منتقد

رئیس‌جمهور آمریکا که از نحوه پوشش رسانه‌ای سفرش به انگلیس عصبانی است، وعده کرد که با رسانه‌هایی که «اخبار جعلی» در این خصوص منتشر کرده‌اند، برخورد کند.
کد خبر : 396776
3.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دونالد ترامپ پس از سفر به انگلیس اعلام کرد که گروه‌های زیادی از معترضان به وی را ندیده است و افزود که گزارش رسانه‌ها در خصوص اعتراضات، جعلی است.


رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین توئیت خود به نحوه واکنش به پوشش رسانه‌ای در این خصوص پرداخت و نوشت: «می‌دانم که برخورد با رسانه‌های فاسد یا کسانی که برای آن‌ها کار می‌کنند، به‌هیچ‌وجه کار رئیس‌جمهور نیست. اما مشکل اینجاست که اگر با آن‌ها برخورد نشود، مردم فکر می‌کنند که اخبار جعلی آن‌ها درست است. بنابراین، با آن‌ها برخورد خواهد شد».


هفته پیش ترامپ گزارش رسانه‌ها مبنی بر اینکه وی مگان مارکل، همسر شاهزاده هری (پسر ولیعهد انگلیس) را «شرور» خوانده است را رد کرد و گفت که این شایعات به‌وسیله رسانه‌های منتشرکننده اخبار جعلی (سی ان ان و نیویورک‌تایمز)‌ منتشرشده است.


روابط میان ترامپ و رسانه‌ها مدت‌ها بحث‌برانگیز بوده است. بر اساس گزارش هافینگتون پست، در طول رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 ترامپ حدود 43 بار خشم خود را از آنچه وی گزارش‌های ناعادلانه خوانده بود، بیان کرد.



انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

برچسب ها: دونالد ترامپ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته