دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1397 - 12:02

حمله مجدد ترامپ به رسانه‌های آمریکا

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه نزاع با رسانه‌ها، برنامه شبکه خبری سی‌بی‌اس را موردحمله قرار داد.
کد خبر : 328952

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دونالد ترامپ با حمله به برنامه 60 دقیقه شبکه خبری سی‌بی‌اس، تقصیر جدا کردن کودکان مهاجر از خانواده‌هایشان را متوجه دولت اوباما دانست.


وی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «برنامه «60 دقیقه» شبکه سی‌بی‌اس برنامه‌ای دروغینی درباره جدا کردن کودکان مهاجران غیرقانونی از والدینشان پخش کرد. این در حالی است که آن‌ها می‌دانند ما در دوران اوباما نیز با این مسئله روبرو بودیم. درواقع، تصویر کودکان در زندان توسط یک رسانه جعلی دیگر برای بد و ظالم نشان دادن دولت من مورداستفاده قرار گرفت. این در حالی است که این مسئله مربوط به 2014 و دوران اوباما است. این اوباما بود که کودکان را از والدینشان جدا کرد و این مسئله در دوره بوش و دیگران نیز روی داد زیرا سیاست و قانون این بوده است. من تلاش کردم که والدین و کودکان را در کنار هم نگه دارم اما مسئله این است که زمانی که این کار را می‌کنیم شمار زیادی از افراد دیگر به مرزها هجوم می‌آورند؛ بنابراین، اقدام اوباما در جدا کردن کودکان از والدین درست بود اما زمانی که ترامپ این کار را می‌کند این اقدام درست نیست. 60 دقیقه جعلی!»



به گزارش آنا، رئیس‌جمهور آمریکا طی فرمانی کودکان مهاجران غیرقانونی را از والدینشان جدا و در کمپی جداگانه نگه‌داری کرد که این موضوع سبب خشم و انتقاد بسیاری از فعالان حقوق بشر و سیاستمداران آمریکایی شد. ترامپ بعد از افزایش انتقادات دستور خود را لغو کرد و گفت که موضوع را حل کرده و خود را قهرمان معرفی کرد.


انتهای پیام/4106/4093/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته