دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1397 - 10:56
دونالد ترامپ:

ارتش اجازه شلیک به مهاجران غیرقانونی را دارد

رئیس‌جمهور آمریکا گفت که سربازان این کشور اجازه دارند به‌سوی مهاجران غیرقانونی که قصد دارند وارد خاک این کشور شوند شلیک کنند.
کد خبر : 322465
82405876-71363872.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از فرانس 24، دونالد ترامپ که این روزها از افرادی که پای پیاده در حال حرکت به‌سوی خاک آمریکا هستند سوءاستفاده ابزاری می‌کند گفت: «سربازان آمریکایی اجازه دارند به‌سوی هرکسی که می‌خواهد غیرقانونی وارد خاک این کشور شود شلیک کنند.»


رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به این موضوع که مهاجران غیرقانونی به نیروهای ارتش و مرزبانی سنگ پرتاب می‌کنند تأکید کرد: «ما نمی‌خواهیم این کار را انجام دهیم ولی آن‌ها به‌سوی سربازان ما سنگ پرتاب می‌کنند. به‌هرحال ارتش ما در حال مبارزه است و اجازه دارد به‌سوی آن‌ها شلیک کند.»


به گزارش آنا، دونالد ترامپ روز گذشته دستور اعزام 15 هزار نیروی ارتش آمریکا به مرز این کشور با مکزیک برای مقابله با مهاجران غیرقانونی را صادر کرد.


رئیس‌جمهور آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا در 6 نوامبر (15 آبان) سعی می‌کند با ایجاد وحشت از ورود مهاجران غیرقانونی و مقایسه آن با هرج‌ومرج در اروپا، باعث پیروزی حزب جمهوری‌خواه شود.


بسیاری از فعالان مدنی و اعضای حزب دموکرات، رفتار دونالد ترامپ را ترویج خشونت و نفرت در آمریکا می‌دانند.


انتهای پیام/4093


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته