دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1394 - 15:56

مقطع تحصیلات تکمیلی رشته حقوق در واحد مرند راه‌اندازی می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند گفت: با توجه به اینکه رشته کارشناسی حقوق با استقبال دانشجویان مواجه شده در صدد هستیم در آینده‌ای نزدیک شاهد تصویب رشته حقوق در مقطع تحصیلات تکمیلی در این واحد باشیم.
کد خبر : 39622

دکتر علی رضایی در حاشیه بازدید از ستاد استقبال دانشجویان جدیدالورود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: اولویت نخست ما در دانشگاه توجه به آموزش و پژوهش در کنار مسائل فرهنگی در بین دانشجویان است اگر به مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی در بین دانشجویان کم توجهی شود مطمئناً تاثیر و ضربه‌های وارده آن را در جامعه خواهیم دید.


رضایی از ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود خواست که در مراسم استقبال از دانشجویان، بر تکریم دانشجویان ورودی جدید و خانواده هایشان توجه و تمرکز ویژه داشته باشند.


وی تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب دانشجویان برای ادامه تحصیل در این دانشگاه تلاش خواهیم کرد با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده رشته‌های تحصیلات تکمیلی برای این واحد دانشگاهی افزایش دهیم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند با تاکید بر مصوب کردن رشته‌های پر طرفدار روند صعودی را در افزایش دانشجو خواهیم داشت.


رضایی با توجه به اهمیت اقتصاد دانش‌بیان در دانشگاه‌ها، گفت: اقتصاد دانش‌بنیان سر آغازی مبارک در فعالیت‌ها و رویکردهای جدید دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی تصریح کرد :ورود به عرصه سرمایه‌گذاری و اقتصاد دانش‌بنیان گامی بلند در راستای پرداختن دانشگاه‌ها به حل مشکلات جامعه است و دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت دکتر میرزاده در نظردارد که با نگاه به پتانسیل‌های فوق‌العاده در راستای تجاری‌سازی علمی و حل مشکلات و معضلات جامعه فعالیت خود را چند برابر کند.


رضایی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه‌ها با شهریه‌های دانشجویی نمی‌تواند موجب تحول و نوآوری در جامعه شود، افزود: تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و تحول اقتصادی کشور نیازمند دانشگاه‌ها و مراکزی است که به طور جدی خلاقیت و نوآوری را مورد توجه قرار دهند و دانشگاه آزاد اسلامی مرند در راستای این سیاست با بررسی‌های کارشناسی و مطالعات زیربنایی سرمایه‌گذاری اقتصادی در املاک مربوط تلاش خواهد کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته