دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1394 - 12:30
رییس دانشگاه آزاد اسلامی به اردبیل سفر کرد

ادای احترام دکتر میرزاده به مقام شامخ شهدای گمنام/ افتتاح دانشکده فنی و مهندسی واحد اردبیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که به منظور شرکت در هشتمین جلسه هیأت امنای استان اردبیل به این استان سفر کرده، ساختمان دانشکده فنی و مهندسی واحد اردبیل را افتتاح کرد.
کد خبر : 39538

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر حمید میرزاده به همراه جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و همین‌طور مجید خدابخش استاندار اردبیل، در ورود به این شهر مورد استقبال جواد زنجانی فرماندار، دکتر شامل رئیس واحد اردبیل و جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی قرار گرفت.


دکتر میرزاده در بدو ورود به واحد اردبیل، با حضور بر مزار شهدای گمنام این واحد، یاد و خاطره قهرمانان 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هم‌چنین دانشکده فنی و مهندسی واحد اردبیل را افتتاح کرد. این دانشکده با3 طبقه و 6هزار و 900 مترمربع زیربنا، شامل آزمایشگاه‌های رشته‌های فنی و مهندسی و کلاس‌های آموزشی است.


در این سفر دکتر مجتبی علوی فاضل (معاون سنجش و پذیرش و رییس مرکز هماهنگی امور استانها و هیاتهای امنای استانی)، مهندس محسن هاشمی (معاون عمرانی)، دکتر سید طه هاشمی (معاون فرهنگی و دانشجویی)، دکتر سید علی ابطحی (معاون پزشکی)، حجت الاسلام والمسلمین علی عسگری (معاون امور مجلس)، دکتر فرهاد حسین زاده لطفی (معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی) و دکتر ذاکر (مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را همراهی می کنند.


لازم به ذکر است هشتمین جلسه هیأت امنای استان اردبیل به ریاست دکتر میرزاده در واحد اردبیل در حال برگزاری است که خبر مربوط به آن متعاقباً اعلام خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته