دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1394 - 10:46

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال معرفی شد

آیین تکریم و معارفه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار و عباسعلی قیومی به سمت معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال معرفی شد.
کد خبر : 39482

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در اجرای طرح تجمیع 2 دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی محمد صفانیا، در هجدهمین جلسه هیأت رئیسه واحد تهران شمال در سال 1394، با قدردانی از خدمات مهندس محسن استادرحیمی در زمان تصدی مسئولیت حوزه معاونت دانشجویی، دکتر عباسعلی قیومی را به سمت معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی منصوب کرد.


رئیس واحد تهران شمال در این مراسم، پذیرش مسئولیت توأم با اطاعت‌پذیری از پروردگار را عملی ارزشمند توصیف کرد و گفت: افراد هر چقدر مسئولیت‌های بیشتری را عهده‌دار می‌شوند، باید اطاعت‌پذیری‌شان به درگاه باریتعالی و خدمتگزاری‌شان نیز به همان اندازه ارتقا یابد.


وی با قدردانی از خدمات مهندس استادرحیمی در زمان تصدی مسئولیت حوزه معاونت دانشجویی واحد تهران شمال، با معرفی قیومی به سمت معاونت دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاه، برای وی توفیق خدمت در راستای تحقق اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی از خداوند متعال مسئلت کرد.


قیومی دانشیار گروه مدیریت فرهنگی، صاحب ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی، دارای 6 کتاب در زمینه فرهنگی و مدیریت، مدیر گروه مدیریت فرهنگی، رئیس دانشکده مدیریت و علوم انسانی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و معاون فرهنگی، اجتماعی واحد دانشگاهی تهران شمال را در سوابق علمی و اجرایی خود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته