دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1394 - 15:39
از مهر سال جاری

رشته دکتری دندانپزشکی واحد تبریز با 30 دانشجو آغاز به‌کار می‌کند

مسئول راه‌اندازی رشته و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: این دانشگاه با پذیرش 30 دانشجو در رشته دکتری دندانپزشکی از مهر سال جاری کار خود را آغاز می‌کند.
کد خبر : 39388

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر احمد علیزاده از کسب موافقت قطعی و اخذ مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پذیرش 30 نفر دانشجو در دانشکده دندانپزشکی واحد تبریز خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری آنا اعلام کرد: 40 نفر هیأت علمی برای 12 گروه آموزشی در حال جذب است و به محض شروع کلاس‌ها کار خود را آغاز خواهند کرد.


علیزاده گفت: دانشکده دندانپزشکی شامل دو باب ساختمان است که ساختمان شماره یک با بیش از 4700 مترمربع زیربنا برای برگزاری کلاس‌های نظری، بخش پری‌کلینیک و امور اداری در نظر گرفته شده که آماده بهره برداری است.


وی اضافه کرد: ساختمان شماره دو نیز با بیش از 3600 متر مربع زیربنا که شامل بخش‌های دوازده گانه دندانپزشکی است، ساخته شده و بیش از 120 یونیت در آن در حال نصب و تجهیز است که قابل افزایش با حداقل 200 یونیت نیز هست.


این مسئول با بیان اینکه حدود 40 درصد آموزش پزشکی کل کشور بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: تأسیس و راه اندازی نخستین دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شمال غرب کشور، اقدام بزرگی در راستای تربیت نیروی متخصص در رشته دندانپزشکی منطقه است.


علیزاده خاطرنشان کرد: در راه‌‌اندازی و آغاز به کار دانشکده، دکترسید جواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد تبریز، دکتر علیرضا منادی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، دکتر بهروز دانشیان رئیس دبیرخانه هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، دکتر حمید میرزایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد تبریز، دکتر سیدحسن هاشمی معاون علوم پزشکی واحد تبریز، دکتر فاطمه افشار رئیس دانشکده علوم پزشکی واحد تبریز و سایر معاونت‌ها و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تلاش بسیاری کرده‌اند تا بزرگترین مجموعه تربیت نیروی متخصص دندانپزشکی در منطقه، تأسیس شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته