دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1394 - 14:52

کتاب «تلویزیون‌های ماهواره‌ای و ارزش‌های اجتماعی بین نسلی» رونمایی می‌شود

کتاب «تلویزیون‌های ماهواره‌ای و ارزش‌های اجتماعی بین نسلی» در سرای اهل قلم خانه کتاب رونمایی می‌شود.
کد خبر : 39385

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، «تلویزیون‌های ماهواره‌ای و ارزش‌های اجتماعی بین نسلی» نوشته منصور ساعی و احمد ساعی، با حضور منصور ساعی در سرای اهل قلم مورد نقد قرار می‌گیرد.


در این نشست، هادی خانیکی، مهدی منتظرقائم و مصطفی اسدزاده نیز حضور دارند.


کتاب «تلویزیون‌های ماهواره‌ای و ارزش‌های اجتماعی بین نسلی» که «تلویزیون‌های ماهواره‌ای» و «ارزش‌های اجتماعی» را به عنوان دو مفهوم مورد بررسی قرار می‌دهد، در ۷ فصل تدوین شده است. «مفهوم‌شناسی ارزش و انواع دسته بندی از ارزش‌های اجتماعی از نگاه صاحبنظران»، فصل اول این کتاب را تشکیل می‌دهد.


در فصل دوم، «مفهوم‌شناسی نسل و روابط نسلی» مورد بررسی قرار گرفته. در فصل‌های سوم و چهارم، «چیستی رسانه و رویکردهای نظری به تاثیر رسانه‌ها بر ارزش‌ها و مطالعات تجربی در مورد رسانه‌ها و ارزش‌ها» بررسی شده است. فصل پنجم به «مبانی نظری و پیشینه تجربی به تدوین چارچوب نظری مفهومی و روش‌شناسی مطالعه» می‌پردازد. «یافته‌های توصیفی تبیینی حاصل از مطالعه می‌دانی و تجربی» در فصل ششم ارائه شده است و نتایج و تبیین آن‌ها نیز موضوع فصل هفتم کتاب را تشکیل می‌دهد.


کتاب «تلویزیون‌های ماهواره‌ای و ارزش‌های اجتماعی بین نسلی»، یکشنبه ۲۹ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک ۲ رونمایی می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته