دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آگهی‌های عجیب برای فروش کالاهای دست دوم + تصاویر

رونق گرفتن فروش کالاهای دست دوم کار را به سمت فروش کالاهای عجیب و غریب کشانده است.
کد خبر : 39338

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، به تازگی فروش اجناس دست‌دوم از طریق اینترنت به شدت باب شده و به‌ صورت گسترده‌ای میان مردم جا افتاده است، به شکلی که مردم از ماشین دست‌ دوم تا لباس و دمپایی و کفش خود را برای فروش در این گونه فضاها عرضه می‌کنند.


فروش جوجه عروس!


آگهی‌‌دهنده در توضیحات مربوط به فروش حیوان خود نوشته است: «فقط و فقط این جفت با جوجه فروخته میشه و تعویض ندارم ... ارسال با اتوبوس ندارم، چون معتقدم پرنده‌ها آسیب جدی میبینن. قیمت یک کلام ... یک و نیم میلیون تومان»





کوزه سفالی باقدمتی بیش از 100سال!


عتیقه‌جات از جمله کالاهایی است در سایت‌های اینترنتی به‌خوبی قابل عرضه است، اما مشخص نیست آنچه درباره قدمت این کالاها گفته می‌شود صحت داشته باشد. یک آگهی‌دهنده در معرفی محصول خود نوشته است: «کوزه بسیار زیبا، با ارتفاعی حدود یک متر و حجم بالاست. عتیقه‌ای با عمر بیش از 100 سال که هنوزم کاربرد و ارزش داره»





فروش گوشی‌های کمیاب ونوستالژیک


یکی از آگهی‌های بسیار جذابی که به چشم خورد، گوشی‌های قدیمی است. گوشی‌هایی که طبق ادعای فروشنده آن بعضا فقط نیاز به باتری دارند.


فروشنده این گوشی‌ها توضیح داده است: «بعضیاشون احتیاج به باطری دارن و بعضی روشن هستند. به قیمت منصفانه یک جا یا تکی می‌فروشم. دوستانی که علاقه‌مند به گوشی‌های کلکسیونی هستند در اولویت هستند.


زیمنس sl45i سه عدد روشن و سالم، زیمنس c60 روشن وسالم، زیمنس a52 احتیاج به باطری ولی سالم، نوکیا ۳۲۲۰سالم، موترلا v3 سالم احتیاج به باطری همراه یک قاب آکبند اضافی، صاژم rc620 بسیار تمیز. قیمت خیلی خیلی مناسب حساب می‌کنم. یک‌جا اگه بخواهید ۲۵۰ هزار تومان»





عروسک قدیمی


یکی دیگر از اجناسی که در این گونه سایت‌های فروش محصولات اینترنتی وجود دارد، عروسک‌های استفاده شده‌ای است که با وجود کهنگی، مشتری‌های خاص خود را دارد. «قدیمیه ولی کاملا سالم و نو هست. چشماش شیشه‌ایه و باز و بسته میشه و جنسش خیلی عالیه» این هم توضیحاتی است که فروشنده این محصول در معرفی این کالا نوشته است.





زیرسیگاری!!


یک آگهی دهنده زیرسیگاری به فروش گذاشته است. او نوشته است: «زیرسیگاری‌ها آکبند هستند. یکی ساخت ترکیه و دیگری احتمالا ایرانی. چهارتاش با هم فقط 20. تماس فقط خانمها لطفا»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته