دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1394 - 11:21

حجت‌الاسلام‌ سراج: صدا و سیما باید برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای را نقد کند

امام جمعه موقت رودهن با بیان اینکه تقارن سقوط جرثقیل در مکه و حادثه 11 سپتامبر جای تأمل دارد، خطاب به صداوسیما تأکید کرد: با وجود اینکه صداوسیما در بحث جنگ نرم کارهای مختلفی انجام داده، اما لازم است تا برنامه‌هایی تولید کند که نقد و تحلیل درست برنامه‌های ماهواره‌ای به مردم ارائه شود.
کد خبر : 39309

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام‌ محمدابراهیم سراج در جمع مردم ولایت‌مدار و انقلابی رودهن اظهار کرد: خود و تمام نمازگزاران را به تقوای الهی و پرهیز از محرمات خداوند متعال دعوت می‌کنم؛ چرا که پیامبر اعظم (ص) فرمودند، حقیقت تقوا بر این است که به پروردگار احترام بگزاریم و کسی که تقوا را رعایت نمی‌کند و مرتکب گناه می‌شود، در واقع به خداوند بی‌احترامی می‌کند.


مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با توجه به در پیش بودن اعیاد غدیر خم و قربان افزود: این اعیاد از جمله 4 عید بزرگ مسلمانان است؛ اهمیت عید غدیر از عید قربان بالاتر است، چراکه عید قربان مقدمه‌ای برای پذیرش ولایت به حساب می‌آید که با معرفی حضرت امیرالمؤمنین(ع) تحقق پیدا می‌کند.


امام جمعه موقت رودهن گفت: دهه نخست ماه ذی‌الحجه همان ایام معلوماتی است که خداوند متعال در قرآن بدان قسم یاد کرد و جزء بافضیلت‌ترین ایام محسوب می‌شود.


سراج با توجه به کشته شدن زائران خانه خدا بر اثر سقوط جرثقیل در مکه مکرمه تصریح کرد: همه انسان‌ها روزی از این دنیا می‌روند؛ اما جان باختن انسان‌ها حین انجام اعمال مناسک حج سعادت الهی است و آنها نه تنها بازنده نیستند، بلکه برنده‌ای هستند که روز قیامت در پای محاسبه میزان عمل، این موضوع به‌وضوح دیده خواهد شد.


وی با بیان اینکه یک‌شنبه هفته آینده مصادف با جنایت نابخشودنی آل‌سعود در سال 66 است که به دستور مستقیم آمریکا حجاج ما را به دلیل برائت از مشرکان به خاک و خون کشیدند، ادامه داد: شک نداریم که عذاب آخرت برای سران رژیم آل‌سعود محفوظ است و در این دنیا نیز دچار عذاب‌های الهی خواهند شد.


سراج گفت: حادثه اخیر سقوط جرثقیل به طور عجیبی رخ داد و دقیقاً این حادثه با رخداد11 سپتامبر مصادف شده که جای تأمل وجود دارد.


وی با توجه به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه اظهار کرد: مقابله با تهاجم فرهنگی یکی از نکات معظم‌له در این دیدارها بود؛ یکی از راه‌های مقابله با این پدیده شوم، این است که خواص ابعاد خطرات آن را برای مردم تبیین کنند و نقش روحانیان، معلمان، مسئولان و ... در این مورد برجسته است.


این مسئول ساخت فیلم سینمایی محمد رسول‌الله (ص) را یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دانست و گفت: پس از سال‌ها شانتاژ تبلیغاتی علیه پیامبر اعظم (ص) و اسلام، این فیلم می‌تواند شبهات زیادی را از بین ببرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته