دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1394 - 10:37

نخستین دوره مسابقات کشوری سازه‌های فولادی در زنجان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی نخستین دوره مسابقات کشوری سازه‌های فولادی از برگزاری نخستین دوره مسابقات کشوری سازه‌های فولادی، آذر 1394 به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد.
کد خبر : 39269

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمد صادقی در این باره گفت: نخستین دوره مسابقات کشوری سازه‌های فولادی اواخر آذر ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار می‌شود که در این دوره از مسابقات دانشگاه‌های آزاد و سراسری، پیام نور، غیر انتفاعی و... حضور دارند و با هم به رقابت خواهند پرداخت.


وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در چهار گرایش سازه‌های سنگین، سبک، بهینه و زیبا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این دوره به سه تیم برتر گرایش‌های سازه‌های سنگین، سبک و بهینه و همچنین به تیم برتر گرایش سازه‌های زیبا جوایز نفیسی اهدا می‌شود.


دبیر اجرایی نخستین دوره مسابقات کشوری سازه‌های فولادی هدف از این دوره از مسابقات را فعال کردن قوه خلاقیت دانشجویان، ورود دانشجویان از عرصه تئوری به عرصه عملی و شناسایی دانشجویان خلاق و مستعد عنوان کرد.


صادقی با توجه به برخی از قوانین این دوره از مسابقات گفت: در این دوره تعداد اعضای هر تیم حداکثر می‌تواند متشکل از هفت نفر باشد و هر تیم نیز می‌تواند با یک عدد سازه در گرایش سنگین، یک عدد سازه در گرایش زیبا، دو عدد سازه در گرایش بهینه و دو عدد سازه در گرایش سبک در مسابقات شرکت کند.


وی گفت: فرم ثبت‌نام و آیین‌نامه این مسابقات در سایت دبیرخانه مسابقات تشکل دانشجوئی امید به آدرس www.tomid.ir در دسترس است و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند پس از دریافت فرم ثبت‌نام از سایت دبیرخانه و تکمیل آن، آن را تا 10 آذر ماه به آدرس ایمیل info@tomid.ir ارسال کنند، علاوه بر آن جلسه توجیهی این دوره از مسابقات آذر ماه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته