دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1394 - 15:00

توضیحات هما درباره پرواز شب گذشته هامبورگ – تهران / اعزام هواپیمای جایگزین به بوداپست

مسافران هواپیمای هامبورگ-تهران که به علت امتناع از سوختگیری در فرودگاه هامبورگ مجبور به نشست در بوداپست شده‌ بود، امروز با هواپیمایی جایگزین به ایران باز می‌گردند.
کد خبر : 39244

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پرواز شماره ۷۲۲ هواپیمای جمهوری اسلامی(هما) روز گذشته ساعت ۱۴:۴۰ به وقت ایران (۱۲:۱۰ به وقت محلی) فرودگاه هامبورگ آلمان را به مقصد ایران ترک می‌کند اما به دلیل امتناع فرودگاه هامبورگ از اجازه سوختگیری به هواپیمای ایرانی، این هواپیما بعد از حدود ۲ ساعت پرواز برای سوختگیری مجبور به فرود در فرودگاه بوداپست مجارستان شد.


این پرواز پیش از ترک فرودگاه بوداپست نیز، از سوی تیم مهندس پرواز چک می‌شود اما به دلیل کم‌بادی لاستیک‌های این هواپیما، پرواز انجام نشد.


در همین راستا روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) اعلام کرد که بلافاصله بعد از اطلاع از این موضوع شب گذشته یک فروند هواپیمای جایگزین به فرودگاه بوداپست مجارستان اعزام شده است.


به گفته روابط عمومی شرکت هواپیمایی هما، اکنون هواپیمای جایگزین در فرودگاه بوداپست مجارستان قرار دارد و به‌زودی فرودگاه این کشور را به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) ترک می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته