دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1394 - 11:33

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان: بازیکن پدیده با یک تلفن بخشیده شد‌/ اتفاقات خوبی در دربی مشهد نیفتاد

محمدرضا عباسی گفت : یکی از عوامل تیم پدیده ارتباط خوبی با داوران دارد. این فرد درشب قبل از دربی مشهد همراه داوران بود و حتی در روز بازی با تیم داوری وارد ورزشگاه شد.
کد خبر : 39186

مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان ابومسلم خراسان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در خصوص دربی مشهد حواشی این بازی گفت:«بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم، ولی فکر می‌کنم حساسیت دربی کمی از زیبایی این بازی کاسته بود. بازی در مستطیل سبز خوب بود ولی متاسفانه حواشی خارج از زمین کمی دچار مشکل شده بود .»
عباسی ادامه داد:«متاسفانه یکی از عوامل تیم پدیده ارتباط خوبی با داوران دارد. این فرد درشب قبل از بازی ما مقابل پدیده همراه داوران بود و حتی در روز بازی با تیم داوری هم وارد زمین شد. او بعد از بازی همین فرد در مقابل رختکن تیم ما می‌آید و با بشکن زدن به سمت اتاق داوران می‌رود. واقعا دیدن چنین مسائلی برایمان سخت است. در ابتدا فکر می کردم این فرد یکی از عوامل هیات فوتبال است ولی با صحبتی که با رئیس هیات فوتبال استان انجام دادم این موضوع را تایید نکرد،برای خود من هم سوال شده است که این فرد در باشگاه پدیده چه کاره است؟»


مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در ادامه تصریح کرد:« نمی‌‌دانم چگونه می‌شود بازیکنی که شب قبل از بازی محروم شده است با یک تلفن بخشیده شد و بدون هیچ مشکلی در زمین حضور پیدا می کند. فکر می‌کنم لابی باشگاه پدیده خیلی قوی است که هم می‌توانند داور بازی را تغییر دهد و هم بازیکنی را که فصل گذشته در اختیار تیم ما بوده است و می‌دانم چه مشکلی دارد، با یک تلفن مشکلش را حل می کنند. متاسفانه اتفاقات خوبی در دربی مشهد نیفتاد که جای تاسف دارد. »
وی تصریح کرد:«یکی از عواملی که فوتبال تماشاگران کمی دارد همین مسائل است،اگر بتوانیم همه مشکلات را به صورت حرفه‌ای حل کنیم هیچ وقت چنین برنامه‌های پیش نمی آید.»
عباسی در خصوص حرکت احمد امیر کامدار که بعد از تعویض خود حرکت ناشایستی انجام داد، عنوان کرد:«من چنین صحنه‌ای را ندیدم ولی اگر بازیکنی به سرمربی تیم من بی‌احترامی کند، هرچقدر هم که بازیکن خوبی باشد قطعا با این بازیکن برخورد خواهیم کرد ،زیرا اخلاق شرط اول در باشگاه سیاه جامگان است.»
وی در ادامه در خصوص صادر نشدن کارت سرمربیگری سعید رمضانی گفت:« سعید رمضانی کارت مربیگری خود را هنوز دریافت نکرده است، هرچند که در جلسه هماهنگی به ما گفتند رمضانی می‌تواند کنار زمین حضور داشته باشد. با وجود این، دقیقه یک به او گیر دادند که نمی تواند در کنار زمین حضور داشته باشد، به هر حال سعی می‌کنیم در این هفته‌ کارهای اداری را انجام دهیم تا وی بتواند در بازی بعدی در کنار زمین حضور داشته باشد».


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته