دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1394 - 11:45

دکتر حسین جدیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خامنه شد

حسین جدیری در حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به عنوان سرپرست جدید واحد خامنه منصوب و از زحمات حسین خسروی فر در سرپرستی واحد قدردانی و تشکر شد.
کد خبر : 39113

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در مراسم تودیع مهندس حسین خسروی فر و معارفه دکتر حسین جدیری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خامنه که با حضور مسئولان استان و اعضای شورای شهر و جمعیت خیریه شهر خامنه و سایر مسئولان در سالن آمفی تئاتر واحد خامنه برگزار شد، گفت: نیازی به معرفی شهر خامنه نیست، مشاهیر و بزرگانی که از این شهر برخاسته‌اند خود گویای این مطلب هستند که در راس آنها سکاندار نظام جمهوری اسلامی ایران است.


دکتر سید جواد انگجی تنها کلید رفع و حل مشکلات را دستیابی به علم و فناوری‌های نوین دانست و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره کمتر شدن شتاب علمی کشور اظهار کرد: اولویت اول علم است و در مرحله دوم موارد فرهنگی و کلید علم در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی است که باید تقویت شوند.


وی از فعالیت معتمدین و اعضای شورای شهر و جمعیت خیریه شهر خامنه و همه مدیران از بدو تاسیس تاکنون به ویژه خسروی‌فر در پیگیری رشد فعالیت‌های علمی و فرهنگی واحد خامنه قدردانی و تشکر کرد و این همکاری‌ها را موجبات پیشرفت واحد دانشگاهی دانست.


انگجی با بیان توانایی‌های علمی و تجربه و تعهد جدیری سرپرست جدید واحد اظهار امیدواری کرد و گفت: در دانشگاه وظایف خیلی مهمی وجود دارد که انشاءلله با همکاری مسئولان شهر و مردم و معتمدین، بنده آماده همکاری برای ایجاد مراکز رشد و اخذ رشته‌های جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی در فرصت زمانی اندک در واحد خامنه هستم تا به امید خدا شاهد پیشرفت روز افزون واحد باشیم.


امام جمعه شهرستان شبستر نیز یکی از رسالت‌های مهم مراکز علمی و دانشگاه‌ها را نشان دادن مسیر کمال برای بشریت دانست و عنوان کرد : وجود دانشگاه‌ها عامل توسعه و ترقی و کمال برای جامعه اسلامی است و وجود این نعمت بزرگ الهی در سایه زحمات امام خمینی (ره) و فداکاری های این ملت بالاخص شهدا و ایثارگران است.


حجت‌الاسلام سیفعلی محمد زاده افزود: سرمایه‌گذاری‌هایی که تا امروز در مراکز علمی انجام‌شده خوب جواب داده است به‌طوری‌که در مقابل تمامی دنیا در عرصه‌های علمی و صنعتی و پیشرفت‌های تکنولوژی حرفی برای گفتن داریم که نتیجه فداکاری‌ها و زحمات پیروان ولایت در جامعه اسلامی است.


وی با توجه به سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت از تمامی تلاشگران و استادان و خیرین که در عرصه‌های علمی جامعه دست مسئولان را می‌گیرند تشکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب