دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1394 - 17:00

ثبت‌نام دانشجویان جدید مقطع کارشناسی ارشد پرستاری در چهار رشته دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی در گزارشی از ثبت‌نام دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی ارشد پرستاری در چهار رشته (داخلی جراحی، کودکان، روان، سلامت جامعه) خبر داد.
کد خبر : 39046

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سپیده نصرالله با تبریک سال تحصیلی جدید و خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود گفت: تلاش مسئولان این دانشکده بر آن است که دانشجویان با کسب اطلاعات و مهارت‌های کافی و بر اساس اصول و تعالیم عالیه اسلام نقش موثری را در اعتلای نظام سلامت کشور و ارائه خدمات به همنوعان خود ایفا کنند.


وی افزود: واحد تحصیلات تکمیلی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران با هدف اعتلای جایگاه علمی حرفه پرستاری و با پیگیری مداوم و هماهنگی دکتر نصر آبادی ریاست دانشکده و بهره‌مندی از توانمندی علمی استادان و مربیان کارآزموده، پذیرای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد پرستاری در چهار رشته (داخلی جراحی، کودکان، روان، سلامت جامعه) درنیم‌سال اول تحصیلی 95-94 است.


نصرالله با توجه به اینکه برنامه‌های دروس تئوری، عملی و کارآموزی دانشجویان بر اساس سرفصل مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین و برای آگاهی پذیرفته شدگان در سایت واحد پزشکی تهران قرار گرفته است، گفت: در این راستا برنامه کارآموزی دانشجویان برای نخستین بار در سه شیفت صبح، عصر و شب و همزمان با دروس تئوری برگزار می‌شود.


وی تصریح کرد: دانشجویان باید لاگ بوک‌های تدوین شده را که از سوی واحد تحصیلات تکمیلی در سایت همین واحد دانشگاهی بارگذاری شده است در طول دوره کارآموزی خود به همراه داشته باشند.


بعد از ثبت‌نام عادی دانشجویان شاغل به تحصیل که در تاریخ 14 شهریورماه به پایان رسید، ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود از روز دوشنبه 23 شهریور آغازشده است و جلسه توجیهی و معارفه دانشجویان با مسئولان دانشکده و کارشناسان ادارات آموزش در تاریخ چهارشنبه 15 مهر با حضور روساء و مسئولان ارشد دانشگاه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب