دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1393 - 10:44

مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد معرفی شد‎

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: حراست‌ها باید با پرهیز از واکنش‌های خطی و جناحی به حقوق ذاتی و سازمانی همه پرسنل احترام بگذارند و بدون نگاه مچ‌گیرانه معیار‌های قانونی، دینی و اخلاقی را ملاک عمل قرار دهند.
کد خبر : 3871

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جلسه‌ای که با حضور رضوی معاون حراست استان لرستان و جمعی از معاونان و مدیران واحد خرم آباد برگزار شد، با قدردانی از زحمات دکتر حجت رفتاری در دوران تصدی مدیریت حراست واحد خرم آباد، مهندس ضرغام علی مدد به عنوان مدیر جدید حراست این واحد دانشگاهی معرفی شد.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در آغاز این جلسه، حراست را دارای جایگاهی ویژه در هر مجموعه و سازمانی برشمرد و گفت: حراست نقش برجسته‌ای در حفاظت از حیثیت و شأن و جایگاه هر مجموعه و سازمان دارد.


دکتر یدالله ملکی افزود: خوشبختانه امروز سیستم‌های امنیتی و حفاظتی ما هم از نظر کار آمدی و هم از نظر تطبیق الگو‌های رفتاری با آموزه‌های دینی بسیار رشد کرده و موفق بوده‌اند و ما شاهد تجلی ارزش‌های دینی و اخلاقی در عملکرد آن هستیم.


رئیس واحد خرم آباد اظهار کرد: حراست‌ها باید با پرهیز از واکنش‌های خطی و جناحی به حقوق ذاتی و سازمانی همه پرسنل احترام بگذارند و بدون نگاه مچگیرانه معیار‌های قانونی، دینی و اخلاقی را ملاک عمل قرار دهند به گونه‌ای که همه پرسنل حراست را مأمنی برای خود بدانند.


ملکی بیان کرد: نگاه سیستم امنیتی ما نگاهی مثبت است و همه باید کار‌هایمان را با الگو گرفتن از رفتار امام علی (ع) به انجام برسانیم که در این راستا نهج البلاغه می‌تواند بهترین منبع الگوهای رفتاری ما باشد.


قائم مقام حراست سازمان مرکزی نیز مهم‌ترین وظیفه حراست را صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی دانشگاه برشمرد و گفت: با توجه به حضور اقشار مختلف در دانشگاه این وظیفه بسیار حساستر و سنگین‌تر است.


اسدی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حراست فراجناحی عمل کردن و سالم سازی محیط برای پیشبرد اهداف عالی دانشگاه است و باید به عنوان بازوی واحد و کمک حال آن باشد تا بتواند دانشگاه را در رسیدن به اهدافش یاری کند.


در بخش دیگری از این جلسه معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نیز گفت: یکی از وظایف ذاتی حراست تلاش در راستای ارتقاء سیستم است و باید به عنوان چشم بیدار مجموعه عمل کند.


دکتر بهروز دوستی با توجه به توانمندی‌های بالای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشبختانه در واحد خرم آباد برای گسترش تحصیلات تکمیلی و امر پژوهش و تبدیل علم به صنعت گام‌های بزرگی برداشته شده و در همین راستا حراست نیز باید تعامل خوبی برای این مسأله داشته و یک نگاه تخصصی به مجموعه داشته باشد.


در پایان این مراسم با تقدیر از مدیر سابق حراست واحد خرم آباد، ضرغام علی مدد به عنوان مدیر جدید حراست این واحد دانشگاهی معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته