دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1394 - 10:27
در سمینار شادکامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

گلزاری: بیش از 11 و نیم میلیون نفر جوان مجرد در کشور وجود دارد/ ضرورت کار علمی در سطح فرد، خانواده و اجتماع

کارشناس مسایل خانواده با بیان اینکه اکنون بیش از یازده و نیم میلیون نفر جوان مجرد در کشور وجود دارد، تاکید کرد: در عصر کنونی ضرورت جدی دارد در سطح فرد، خانواده و اجتماع روی مفاهیم مثبت چون شادی، امید، خوش‌بینی، عشق، امید و هوش هیجانی کار علمی انجام شود.
کد خبر : 38679

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمود گلزاری در سمینار یک روزه روانشناسی مثبت، شادکامی که در محل سالن کنفرانس ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد که راه‌های برون‌رفت از مفاهیم منفی را ایجاد کنیم و این از وظایف دانشگاه‌‌ها است.


این عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: هوش بالا خوشبختی نمی‌آورد و آمارهای زیادی نشان دهنده این است که افراد باهوش نیز در مقوله خلاف نقش داشته‌اند. استادان با داشتن چهره‌های خوب، برخورد مناسب و تأثیرگذار و کلام نافذ طوری رفتار کنند که شادی عمیق در روحیه و روان دانشجویان به‌جا گذارند.


مشاور رئیس دانشگاه آزاد و عضو شورای راهبردی فرهنگی با توجه به باب دوم کتاب بوستان سعدی که در باب احسان است، اظهار کرد: استادان دانشگاه می‌توانند با احسان و نیکی، صبوری، اخلاق و پاکی خود الگوی مناسبی برای دانشجویان باشند و خود دانشگاه نیز باید به عنوان مجموعه‌ای که هیجانات مثبت تولید می‌کند، اثربخشی خوبی در زندگی داشته باشد.


گلزاری با توجه به عضویت خود در شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین مشاور ریاست دانشگاه پیشنهاد داد تا دانشگاه آزاد اسلامی یزد محور همایش بسیار خوبی با عنوان راه‌های افزایش شادی و نشاط باشد.


به گزارش آنا، دکتر محمدرضا اسلامی رئیس واحد یزد در این مراسم با قدردانی حضور دکتر محمود گلزاری از پیشنهاد خوب وی استقبال و تشکر کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته