دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 خرداد 1398 - 08:20

مسیر دشوار ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال بازی‌های سخت‌تری نسبت به هفته اول پیش‌رو دارد.
کد خبر : 386196

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال در سه دیداری که برابر ایتالیا، چین و آلمان برگزار کرد موفق به کسب سه پیروزی شد تا با 9 امتیاز در صدر جدول 16 تیمی قرار بگیرد.


به غیر از ایران تیم‌های فرانسه و برزیل هم توانستند هر سه مسابقه خود را با برتری به پایان برسانند که در این میان فرانسه 9 و برزیل هشت امتیاز کسب کردند و پس از شاگردان ایگور کولاکوویچ در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.


بلندقامتان ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال باید به مصاف تیم‌های برزیل، آرژانتین و ژاپن بروند که این بازی‌ها در ژاپن برگزار می‌شود. تردیدی نیست که برزیل بهترین و آماده‌ترین رقیب ماست و ملی‌پوشان والیبال در دیدار اول مقابل این تیم کار دشواری را پیش رو دارند. برتری مقابل نماینده زردپوش آمریکای جنوبی می‌تواند از لحاظ روحی کمک زیادی به بازیکنان والیبال ایران کند تا در دو بازی بعدی با روحیه مناسب‌تری به میدان بروند.


آرژانتین دومین حریف شاگردان کولاکوویچ است که در هفته اول دو پیروزی برابر پرتغال و بلغارستان و یک شکست مقابل کانادا را تجربه کرد. آبی‌های امریکای جنوبی در هفته اول از امتیاز میزبانی برخوردار بودند و باخت به کانادا ثابت کرد همانند سال‌های گذشته احتمال شکست‌شان مقابل ایران وجود دارد.


ژاپن در هفته اول برابر تیم دوم و جوان صربستان برنده شد اما مقابل روسیه و فرانسه شکست خورد تا با سه امتیاز وارد هفته دوم شود. سامورایی‌ها از امتیاز میزبانی برخوردارند و تلاش خواهند کرد تا حداکثر امتیاز را کسب کنند اما بعید به نظر می‌رسد توانایی ان را داشته باشند تا برابر برزیل و ایران برنده باشند و شانس کمی برای غلبه بر آرژانتین دارند. شاگردان کولاکوویچ اگر همانند هفته اول بازی کنند برتری سه امتیازی آنها برابر ژاپن محتمل است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته