دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 20:08

اعلام جرم دادستان بندر ترکمن علیه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندر ترکمن از اعلام جرم علیه رئیس سازمان محیط زیست کشور درباره طرح گردشگری آشوراده خبر داد.
کد خبر : 386096
57500999.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از دادگستری کل استان گلستان، علیرضا مزیدی در خصوص اعلام جرم دادستان بندرترکمن علیه رئیس سازمان محیط زیست کشور اظهار کرد: قرار بود در قالب یک طرح در آشوراده اقداماتی انجام شود و مجوزهای آن از محیط زیست اخذ و قراردادی هم میان سازمان محیط زیست کشور و استانداری گلستان انعقاد شده بود تا در قالب آن قرارداد یک سری اقدامات انجام شود و در چند هکتار اقداماتی در خصوص گردشگری صورت گیرد.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استاندار گلستان تغییر کرد این طرح متوقف شد، اما در خصوص بخشی از قرارداد مذکور که تخلف صورت گرفته بود، دستور توقف از ناحیه دادستانی صادر شد.


دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندر ترکمن در ادامه از اعلام جرم علیه رئیس سازمان محیط زیست کشور در خصوص طرح گردشگری آشوراده خبر داد و تصریح کرد: این تخلف که از ناحیه پیمانکار صورت گرفته بود خارج از قرارداد مذکور بوده است؛ لذا دستور توقف صادر شد و هرچند در ادامه مجوزهای لازم را اخذ کردند، اما عملاً در حال حاضر اقدامی انجام نمی‌شود.


انتهای پیام/4105/4076/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته